-
Nephillim
No właśnie, jakie są najpopularniejsze "zawodowe zapędy" byków? :) czyli...kim chcielibyście (a może już jesteście) być w przyszłości?
Ja zaczynam - za rok o tej porze będę przyjomwał już pacjentów :) -
Klaudis
chciałabym być dziennikarką, prawnikiem albo jeszcze czymś innym :D jestem młodziutka, więc się jeszcze wszystko może zmienić :)) -
Daniel
Chce byc czlowiekiem, ktorego zajecie jakie wykonuje cieszy. Z zawodu jestem geodeta a pracuje w nocnym klubie, moja praca mnie satysfakcjonuje i dobrze mi jest...:D -
Anonim
-
-
the CREATURES in my HEAD
gdy byłem malym chlopcem chcialem byc zolnierzem, 20-kilka lat minelo, ja nadal w to wierze; ))))))) -
bugs
Ja chcialabym zostac weterynarzem.najlepiej to jakbym pracowala w zoo lub oceanarium -
Anonim
-
Anonim
Po długich przemyśleniach do mojej wcześniejszej wypowiedzi dochodzi Strażak i Pies znaczy policjant:D:D będe dręczył i wszyscy mnie nienawidzić będą, normalnie jak żołnierzy na misjach pokojowych:D:D -
Zapałka Tiny Dancer
Ja jestem rozdarta :).
Czy pójść w kierunku biol. - chem. (kttóry mnie naprawdę fascynuje) i zostać dermatologiem kosmetycznym lub okulistką (inne specjalizacje mnie brzydzą!) czy raczej skończyć prawo :p?
Czegokolwiek bym nie wybrała, mam zamiar podyplowo skończyć dziennikarstwo i teatralkę, czyli zając się moimi prawdziwymi pasjami :). -
seiw
-
mika
-
Anonim
Ja chce byc rolnikiem, chodowca lub weterynażem.I nie wiem co w tym smiesznego :D -
Anonim
a ja chcę zostać spikerką telewizyjną :D ohhh marzy się :) trza mieć gadane... ajć może się uda :D -
Galadriela
A ja was zastrzele........
Bójcie się .......
Bo kształcę się na nauczycielkę...... (mocne nie?) -
Anonim
wow, to fajnie, nie jestem sama :)
studiuje pedagogike resocjalizacyjną ale myślałam też nad nauczaniem poczatkowym lub logopedią, itp. a czas na zmiane jeszcze mam :) -
Galadriela
-
Anonim
chciałam być i jestem dziennikarzem :) http://www.tygodnik.siedlecki.pl -
Mademoiselle Izula
-
Mani
-
Anonim