Zodiakalne Byki [48500]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Nephillim

No właśnie, jakie są najpopularniejsze "zawodowe zapędy" byków? :) czyli...kim chcielibyście (a może już jesteście) być w przyszłości?
    Ja zaczynam - za rok o tej porze będę przyjomwał już pacjentów :)
  • Klaudis

chciałabym być dziennikarką, prawnikiem albo jeszcze czymś innym :D jestem młodziutka, więc się jeszcze wszystko może zmienić :))
  • Daniel

Chce byc czlowiekiem, ktorego zajecie jakie wykonuje cieszy. Z zawodu jestem geodeta a pracuje w nocnym klubie, moja praca mnie satysfakcjonuje i dobrze mi jest...:D
  • Anonim

ja chce być prawnikiem albo zawodowym żołnierzem:D:D
  • the CREATURES in my HEAD

gdy byłem malym chlopcem chcialem byc zolnierzem, 20-kilka lat minelo, ja nadal w to wierze; )))))))
  • bugs

Ja chcialabym zostac weterynarzem.najlepiej to jakbym pracowala w zoo lub oceanarium
  • Anonim

Fryzjerka, wróżka, dziennikarka, psycholog cos z tego
  • Anonim

Po długich przemyśleniach do mojej wcześniejszej wypowiedzi dochodzi Strażak i Pies znaczy policjant:D:D będe dręczył i wszyscy mnie nienawidzić będą, normalnie jak żołnierzy na misjach pokojowych:D:D
  • Zapałka Tiny Dancer

Ja jestem rozdarta :).
    Czy pójść w kierunku biol. - chem. (kttóry mnie naprawdę fascynuje) i zostać dermatologiem kosmetycznym lub okulistką (inne specjalizacje mnie brzydzą!) czy raczej skończyć prawo :p?
    Czegokolwiek bym nie wybrała, mam zamiar podyplowo skończyć dziennikarstwo i teatralkę, czyli zając się moimi prawdziwymi pasjami :).
  • seiw

architektura pasja od dziecinstwa projektowanie samochodow
  • mika

Architektura krajobrazu. Zawod wyuczony i wykonywany i zadowalajacy.
  • Anonim

Ja chce byc rolnikiem, chodowca lub weterynażem.I nie wiem co w tym smiesznego :D
  • Anonim

a ja chcę zostać spikerką telewizyjną :D ohhh marzy się :) trza mieć gadane... ajć może się uda :D
  • Galadriela