-
cadfael
Zbierzmy jak największą ilość obecnych i byłych studentów tutaj. Może ktoś odnajdzie dawnych znajomych, może znajdzie nowych?
Zachęcam :) -
r
-
cadfael
No weź...
Jeszcze kilka miesięcy...
Nawet nie przypominaj; P
Trzeba ludzi tu skołować więcej :D -
r
Tak wiec niech bedzie:
Wszem i wobec zakazuje uzywac slowa "HSM" w tym temacie. :P
Powysylam wiadomosci... :D -
-
Goldielock
Hmmm... Czyżby ktoś przejawiał uczulenie na dźwięk nazwiska pani Agnieszki Bógdał-Brzezińskiej?... nie rozumiem, przecież to taka sympatyczna kobieta; )
Pozdrawiam ciepło z 4. roku! -
r
oj tak... ja lubie ta pania... ale ten terror i stres :P uh... dziwne.
A ja lubilem jakos ten HSM.
Ale teraz przestalem...
"jak chyba, to chyba ma pan 3 na semestr"
:) -
Goldielock
-
r
No ciesze sie. Jestem "malo ambitnym studentem"... 3 mnie satysfakcjonuje. :P -
Anonim
"Zbierzmy jak największą ilość obecnych i byłych studentów tutaj"
jak na razie troche nas tu malo;p -
Goldielock
-
Anonim
-
Anonim
no i prosze... znalazl sie oto kolejny szczesliwy posiadacz paszportu ism; ]
III rok wita:D
-
Anonim
-
Goldielock
no... kolega chyba ma na myśli te małe prostokątne książeczki ze zdjęciem, do których zbiera się autografy znamienitych osobowości naszego instytutu... no i te dziwne cyferki, których znaczenia do dziś nie rozgryzłam; ) -
cadfael
Aaaa... to to było do czegoś potrzebne? Hmmm...
Wiedziałem, po prostu wiedziałem, że coś przeoczyłem...
I teraz zostanę "bezpaństwowcem"?:D:D
S. -
Goldielock
Fachowo rzecz ujmując - apatrydą; ) Ambasada ISM przy Żurawiej 4 pozbawia Cię niniejszym obywatelstwa (choć to podobno zabronione...) -
Anonim
albo jescze bardziej fachowo -apolidą jak glosi pan pazdan z p.p.m. - ci co znaja to sie boja, ci co nieznaja sa slodcy w swojej nieswiadomosci :D natomiast ja bym tam kolegi tak od razu nie karal tak surowo i pozbawial obywatelstwa ism, ale np jakas pamiatkowa wlepka do paszportu bylaby jak ula:D co na to szacowne grono:> -
Jordanello