Wydział Zarządzania UW [5359]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Anonim

Witam,

Pracuję od 2 lat w agencji interaktywnej OS3 multimedia (http://www.os3.pl) i zaczynałem na II roku od praktyk.

Chciałbym po krótce przedstawić Wam firmę, w której pracuję i zachęcić do zapoznania się z ofertą pracy.

Zajmujemy się tworzeniem strategii rozwoju marki poprzez działania w sieci i nie tylko:
    - tworzenie serwisów www
    - kampanie reklamowe
    - zintegrowane działania z innymi mediami
    - planowanie strategiczne obecności marki na rynku

Zespół składa się z młodych ludzi, często jeszcze studiujących.
    Obecnie poszukujemy studentów chętnych na praktyki w czasie wakacji z możliwością przejścia później na staż, bądź pokierowania ściężką rozwoju jeszcze w innym kierunku.

Nasze biuro znajduje się tuż obok Metro Służew także nie ma żadnych kłopotów, aby od czasu do czasu podjechać na wydział i coś załatwić. Plany zajęć na WZ też raczej są na tyle dogodne, że 3dni a czasem nawet więcej można przeznaczyć na pracę, także nie omijajcie szansy i skontaktujcie się z nami!

Kontakt do Marcina Maja, dyr. zarządzającego - m.maj@os3.pl

PS.
    Jakbyście mieli jakieś pytania to piszcie do mnie na k.dobrowolski@os3.pl

Pozdrawiam,
    Konrad
  • Anonim

Uczciwe oferty pracy składają się z:
    -opisu stanowiska pracy
    -zakresu obowiązków
    -ilości godzin pracy
    -podanego proponowanego wynagrodzenia

Cytat:
    "Obecnie poszukujemy studentów chętnych na praktyki w czasie wakacji z możliwością przejścia później na staż, bądź pokierowania ścieżką rozwoju jeszcze w innym kierunku."

Bezpłatna siło robocza zgłoś się!!!!!

• Karolcia