Uczelnia Łazarskiego [4919]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Pan Paweł.

Witam,

Jako, ze jestem programista php pomyslalem nad stworzeniem internetowej bazy prac WSHIP. Mam zamiar w wakacje popracowac nad strona ktora umozliwilaby szybka wymiane plikow potrzebnych do nauki.

Dla przykladu ktos stworzyl notatki w formie worda z makroekonomii i chce udostepnic je innym, wrzuca je wiec na strone do odpowiedniego dzialu.

Projekt zakladalby
    1) wykupienie domeny (pokryje koszty)
    2) stworzenie aplikacji internetowej umozliwiajacej wgrywanie plikow przez www do roznych dzialow (banal :)) )
    3) system komentarzy dla kazdego dzialu
    4) system zamowien (np. ktos pilnie poszukuje pracy z zarzadzania)
    5) system oceny prac

Co myslicie o takiej oficjalnej bazie WSHIP ?
    Bardzo chetnie wysluchalbym waszych propozycji i komentarzy

Pzdrw
    Pawel
  • **sarnax**

just do it :D:D:D
  • Anonim

jak dla mnie pomysl świetny!!! tym bardziej ze nei zawsze pojawiam się na wykładach hih ... tylko żeby troszkę ludzi sie w to wkręciło!
  • Anonim

pomysł jest naprawdę genialny!!!! Popieram w 100% i swoje też tam wrzucę jeśli będę miała możliwość :)
  • Anonim

masz moje blogoslawienstwo!!
  • •MҜG•

plan świetny. Trzeba będzie rozrelkamować stronkę na gronie!
  • Mario

Zajebisty pomysl, popieram
  • Grono.Net

I jeszcze skrypt do aukcji zeby juz na tydzien przed egzaminem mozna bylo licytowac pytania od wykladowcow; ]
  • bla bla bla

http://www.student.lex.pl
  • Magnanimous Kat

lekko podejrzana sprawa, ja bym podeszła z rezerwą ...;)
  • m[L][S][D]

Świetny pomysł! sam mam mnóstwo prac, którymi można by się podzielić z bliźnimi. Kilka razy już zabierałem się za projekt strony www, gdzie można by je umieścić, ale nigdy nie starczało mi cierpliwości...:P

Pozdro
  • Anonim

Powstaje forum WSHiP - w przyszyłym semestrze pewno będziecie mogli się dowiadywać o nie.