[ WOJSKO ] [1740]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Anonim

WITAM!!! Jestem studentką IV roku psychologii klinicznej. Chce pisać pracę magisterską na temat obniżenia poziomu stresu u żołnierzy polskich, którzy brali udział w misji w Iraku bądź też w Afganistanie. W tym celu muszę przeprowadzić badanie. Bardzo prosiłabym o wszelkie informacje, które umożliwiłyby mi dotarcie do tej grupy żołnierzy. Z góry dziękuję.
    Kasia

Kontakt: majka20011@poczta.onet.pl
  • Hrabia

Ja na twoim miejscu wybrałbym sie do uczelni wojskowej WAT/ AON i tam nawiązał kontakty...
  • Hrabia

A tak poza tym to pozdro dla ludzi z Mck :D
    Mickiewicz rządzi ...; )
  • Rooster

a zjakiej uczelni jestes..apropo?
  • ......

obnizenie stresu tam?? oni tam sami bez rodziny nikogo chyba nie da sie obnizyc stresu poprostu trzeba to przezyc:P
  • Hrabia

Oczywiście że są sposoby radzenia sobie ze stresem i uważam że w polskim wojsku ilość psychologów wobec ilości żołnierzy jest skandalicznie mała...
  • Rooster

napisz mi z jakiej szkoły jestes..bo jestem ciekawy czy czasami 2 prace takie nie powstaną..bo wiem że ktos chcepisac na identyczny temat..lipa by była żeby w twj samej szkole powstaly 2 takie same prace....
  • wasyl

ja niestety jestem tylko po misji w Bosni ale wiem ze nie ma zadnego dobrego sposobu na stres wiedzac ze z kazdego patrolu mozesz nie wrocic... pozdrawiam
  • Lu

Każdy musi sobie sam z tym radzić, żyć z dnia na dzień, czerpać satysfakcję z tego co tam się robi i zero kontaktu z domem to jest moja recepta na minimum stresu ale każdy przechodzi to inaczej.
  • ......

>wasyl napisał
    >ja niestety jestem tylko po misji w Bosni ale wiem ze nie ma
    >zadnego dobrego sposobu na stres wiedzac ze z kazdego
    >patrolu mozesz nie wrocic... pozdrawiam

przynajmniej jeden madrze mówi jak im to powiedzialam to zbesztali mnie:)
  • ......

>Luk d(-_-)b napisał