Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • ziemniak

• 22/09/2008 15:47
    Czy mogli byście polecic mi książkę w stylu wiedźmina. Przeczytałem dwa pierwsze opowiadania i całą sage. I muszę przyznac ze zafascynował mnie ten mroczny świat, główny bohater no i ten humor... z góry przepraszam fanów fantastyki za moje głupie pytanie ale jestem laikiem w tej dziedzinie i proszę o jakies propozycje.
    Dzieki:D
  • cytryna

• 22/09/2008 15:58
    Hm, jeśli spodobał Ci się Sapkowski to może przeczytaj jego trylogię husycką: Narrenturm, Boży bojownicy i Lux perpetua. Mi się podobała. Ciekawy jest też Rękopis znaleziony w smoczej jaskini. No i jeszcze inne opowiadania o wiedźminie (jedno opowiadanie jest alternatywnym zakończeniem sagi, opisany jest w nim ślub Geralta i Yennefer).
  • Monika.

• 22/09/2008 17:52
    nie czytaj tego opowiadania o slubie! a fe a fe a fe! po nim czuje tylko niesmak.
  • Jedi Przemo

• 22/09/2008 18:04
    Wiedźmin jest jedyny w swoim rodzaju, to co mogłoby być podobne to chyba opowiadania Jacka Piekary
  • ziemniak

• 22/09/2008 22:21
    No właśnie kolega polecil mi ksiazke Jacka Piekary "Sługa Boży". Dzisiaj skonczylem ja czytac jednak nie podobala mi sie tak jak wiedźmin. Wg mnie główny bohater był aż za bardzo okrutny i zły. Wiem ze Geralt tez miał nie jedno na sumieniu, ale jednak jego postac dużo bardziej magnetyzowała.
  • Jedi Przemo

• 22/09/2008 22:25
    tak jak pisałem, Wiedźmin jest jedyny i niepowtarzalny, jedyne co można zrobić to poprosić Sapka o napisanie nowych opowiadań
  • Ariusz

• 10/10/2008 12:12
    A "Smoczy Pazur" Baniewicza? Może wybitne nie jest, ale nawet podobne do AS-a.
  • Raven

• 08/05/2009 21:36
    >Monika. napisała:
    >nie czytaj tego opowiadania o slubie! a fe a fe a fe! po nim
    >czuje tylko niesmak.