WAT [4966]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Anonim

Jestem studentem Wydziału
  • Anonim

Mechanicznego i na roku mamy tylko 3 dziołchy; ) Sprawdzamy z kolegami czy oprócz naszych trzech rodzynków chadzają jeszcze jakieś osoby płci pieknej po alejkach watowskich; ) więc zapraszamy do wpisów piękne panie; )
  • Anonim

Ale to juz bylo.......

tez jestem studentem
    i tez Wydzialu :-)
  • Anonim

fajnie masz! 4 nim przerwy ?????
  • ....*izka*....

Siemka Daniel :) jak tak bardzo chcesz to już Ci sie wpisuję :P ................To ja, jedna z tych trzech dziewczyn wydziału mechanicznego na WAT :)
  • Anonim

heh max ja robie konkurencje Airmanowi - mojemu kumplowi z wydziału :P i jus mam wpis koleżanki :P poprostu sprawdzam komu więcej dziewczyn sie wpisze:P pozdrawiam
  • gg

oj danielku, konkurencje koledze robić... :)
    hehehe
    a tak poza tym w naszym potoku są trzy dziewczyny, a w tym drugim całe cztery- więc na roku mamy ich całe 7, i każda jest w innej grupie. tylko jedna grupa na naszym roku jest osierocona i nie ma żadnej dziewczyny. pozdrawiam tą grupe :P
  • per aspera ad astra

to widze ze tam prawie kazda grupa ma maskotke
  • Grono.Net

widze że dziewczyny dobijają się do was drzwiami i okanami; )
  • Grono.Net

oknami :P
  • Anonim

Na cybernie nigdy nie bylo za duzo dziewczyn, wiec nie wiem jak to moglo komus przyjsc do glowy w innym temacie.
    Teraz na 2-gim roku WCY ostaly sie (poprawcie mnie, jesli sie myle) 2 dziewczyny. 2 na caly potok, wrecz na cale 2 potoki (caly rok) :)))
  • Anonim

farfi napisal:
    >to widze ze tam prawie kazda grupa ma maskotke

nie to co w waszej (naszej) grupie :D
  • zwykły, szary, micro...

spoko nieposiadanie dziewczyn na roku (WCY) mozna latwo nadrobic buszujac po innych wydzialach.