Warszawa Nieznana [23799]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Anonim

Gdyby miał powstać przewodnik,uwzględniający nie tylko Pałac Kultury,Stare Miasto,Łazienki Kólewskie....to co wg Was,mogłoby się w nim znaleźć??
    Mogą to być budynki zarówno nowoczesne,jak i "ledwo stojące na nogach",budynki z którymi wiąże się jakaś wyjątkowa historia,parki,plaże,ciekawe lokale....
    Jestem studentką turystyki i własnie powoli zbieram materiały do swojej pracy magisterskiej.Jej celem jest opracowanie kilku tras po Warszawie uwzględniających miejsca i obiekty,których nie ma w zwyczajnych przewodnikach-ważne i interesujące dla mieszkańców Warszawy.
    Z góry dziękuje za pomoc i czekam na Wasze propozycje.
  • Tau

Napewno stara praga.. ul. ząbkowska, inżynierska i te okolice.. to żywa historia..
    Nie czytałem raczej takich przewodników ale z tego co wiem to prawa (praska) strona wisły jest często pomijana.. a przecież praga to historia i wiele pięknych miejsc.. choćby pak Skaryszewski.. moim zdaniem jeden z najpiekniejszych w stolicy..
    Dodatkowo może dla młodych zwiedzaczy jakaś informacia o życiu klubowym, ale z różnych dziedzin muzycznych.. nie tylko "eskowe standardy"
  • ♥Patiღ

Żoliborz zdecydowanie, z nowej Warszawy Kabaty, Tarchomin. Trakt do Wisły w stronę Pomnika Sapera
  • Piotr

>Tau napisał
    >Dodatkowo może dla młodych zwiedzaczy jakaś informacia o
    >życiu klubowym, ale z różnych dziedzin muzycznych.. nie
    >tylko "eskowe standardy"

Dokładnie - np coś w stylu "żywe miasto". Opisać jakąś trasę która pokazuje co się dzieje w Warszawie - np kino pod którymś mostem (niestety nigdy nie byłem) czy niedzielna południowa rueda pod kolumną Zygmunta.
  • w-p

zaczynają powstawać też takie niekonwencjonalne przewodniki, np fundacji Bęc Zmiana ( artykuł na temat: http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,... ), czy Use-It dla młodzieży z innych krajów.