Uniwersytet Warszawski [17207]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • tomek gsuper

Trudno jest się ogólnie dostać na zaoczne? Jestem zielony w tych sprawach. Jak to wygląda także na innych kierunkach?
  • Zapatrzona pozytywnie...

na zaoczne dostać się jest dużo łatwiej niż na dzienne czy wieczorowe.
    ale też zależy od ilości chętnych
  • tomek gsuper

>Zapatrzona pozytywnie... napisała:
    >na zaoczne dostać się jest dużo łatwiej niż na dzienne
    >czy wieczorowe.
    >ale też zależy od ilości chętnych

A dużo jest chętnych?

nie wiem, ale są statystyki to sprawdz
  • tomek gsuper

Są statystyki tylko dla dziennych
  • Crux

na energetyce i chemii jądrowej w planie jeśli się nie mylę jest 5 grup a na roku 50 osób było planowanych. czyli grupy tam są 10 osobowe?
  • mikimoto

średnio po 10 z energetyki, ale np. na labach jest 8, a na matmie w niektórych grupach 13. Przy czym na pierwszym roku wszystkie zajęcia są z inżynierią nanostruktur, więc ludzi w sumie jest dwa razy więcej.
  • >> !!Amellia.jpg!!; *<<

Hejka Hej,

Czy na UW też wszyscy oglądają http://gulgoty.pl/ jak u mnie w high schoolu?

...bo jak nie to nie idę.

http://gulgoty.pl/
  • marcys

Cześć
    mam pytanie, większość osób mi mówi, ze mimo ze nie zapisałam się na zaden lektorat w semestrze zimowym to teraz moge w letnim, ale usos podaje: "Lektoraty odbywają się w cyklach rocznych. Studenci, którzy zapisali się na semestr zimowy, na semestr letni ZOSTANĄ PRZEPISANI AUTOMATYCZNIE". ponadto piszą "kontynuacja semestru zimowego".
    to można czy nie można?

mozesz sie zapisac na lektorat jaki chcesz tylko tam gdzie sa wolne miejsca.
  • marcys

Jeszcze jedno pytanie:)
    jak pod danym lektoratem jest napisane "dla studentów wydziału filozofii" a ja na nim nie jestem, tzn ze jak sie tam zapisze to mnie wyrzuca? :)
| |

dla byłych, przyszłych i obecnych studentów UW (; PS: czytamy regulamin...

Uniwersytet Warszawski

• do