-
Kiediska
-
Anonim
hmm...cos widze ze nie ma odzewu...
ja co prawda nie jestem studentem prawa, tylko administracji (wiec daleko mi do prawnikow :-))) ale mam tam paru znajomych, zreszta to ten sam wydzial, wiec sa pewne podobienstwa.
jesli sprecyzujesz pytanie i zaden prawnik sie nie odezwie to ja sprobuje pomoc... -
Kiediska
takie mi pytanie, czy nauczyciele to chetnie stawiaja oceny ? zaloze sie ze nauki jest mnostwo... -
Kiediska
nie napisalam, chodzi mi o dobre oceny oczywiscie, czy liczy sie nazwisko? -
-
Anonim
no wiec tak: ocen w trakcie semestru nie stawiaja w zasadzie wogole, bo to nie jest liceum :-)
Najczesciej zaliczenie przedmiotu polega na zdaniu egzaminu, jesli sa do tego cwiczenia to jest jakies kolokwium zaliczeniowe na koncu semestru lub zaliczenie za zaobecnosci (w zaleznosci od tego jak sobie ustali cwiczeniowiec).
Obecnosc na zajeciach - zarowno wykladach jak i cwiczenich jest nieobowiazkowa (z zastrzezeniem zaliczenia za obecnosci na cwiczeniach, ale mozna zdawac kolosa a zajecia olac...).
Do zdania egzaminu nie wymaga sie zaliczenia cwiczen. (ale od jakiegos czasu sa za nie punkty - przynajmniej na administracji, na prawie juz chyba tez).
Co do dobrych ocen to egzamimny bywaja dosc trudne (choc sa tez oczywiscie takie proste...), a z ocenami jest roznie, nie ma chyba jakiejs reguly, choc trzeba naprawde dobrze napisac zeby dostac sensowna ocene. Co do nazwisk to teoretycznie nie ma, a przynajmniej nie powinno miec cos takiego miejsca, ale nigdy nie ma pewnosci...w kazdym razie ja nie slyszalem.
Z prawa wylatuje dosc duzo osob, wiec trzeba sie starac :> -
Anonim
-
Kiediska
-
Anonim
nie ma za co :-)
a co do ambicji nie ma co watpic tylko przylozyc sie i zdac -
Thrava
-
shell
mieszkam z dwiema przyszłymi prawniczkami (drugi rok) i powiem tak- idż tam tylko, gdy:
a) masz pamięć fotograficzną
b) nie wyobrażasz sobie siebie w innym zawodzie
c) masz duuuuuuużo kasy