Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Lady M

MA KTOS MOZE NOTKI Z WYK. Z WOYCISZKE - I ROK??????
  • Dr.Feelgood

przeciez w necie sa na stronie swps-u
    a wogóle to jestem zielony bo byłem chyba na 3 wykładach tylko, i w dodatku gazety czytałem
    wiec to ja bede potrzebował pomocy tylko ze na sesji :0
  • kotbury

Quiz! Odpuściłes sobie wykłady z Wojciszke?! Przecież to absoultna rewelacja! Pójdziesz za to do piekła!:-P

Wojciszke rządzi!

A co do notatek, to nie mam ich na tym co zostawił Wojcisze w internecie, tylko pisane odręcznie w zeszytach (i różnych rozrzuconych kartkach) jak chcesz to możesz je sobie skserować,ale przy moim charakterze pisma, pomysł jest raczej średni... Zresztą będe w poniedziałek w szkole to sobie je obejrzysz jak chcesz.
  • kotbury

Quiz! Odpuściłes sobie wykłady z Wojciszke?! Przecież to absoultna rewelacja! Pójdziesz za to do piekła!:-P

Wojciszke rządzi!

A co do notatek, to nie mam ich na tym co zostawił Wojcisze w internecie, tylko pisane odręcznie w zeszytach (i różnych rozrzuconych kartkach) jak chcesz to możesz je sobie skserować,ale przy moim charakterze pisma, pomysł jest raczej średni... Zresztą będe w poniedziałek w szkole to sobie je obejrzysz jak chcesz.
  • kotbury

cholera, nie wiedziałem, że mi to wyskoczy dwa razy...
  • Karina

oj tam wojciszke robi calkiem przyjemne testy, znaczy znosne.
    to co w sieci wystarczy, tez nie chodzilam na wyklad bo za wczesnie byl i jakos pozniej spokojnie dalam rade wiec luz
  • ankap

hmm a ja nie mialam z Wojciszke...tylko z Jaworskim
    On na dziennych tez sie gdzies kreci ??
  • Edi

Jaworski!!!!!!!!Nigdy więcej;)
    Pamiętam jaki bunt był aby przestał nas męczyć na zaocznych!!!!!!!!!!!
  • ankap

oooooo bo ja tez z zaocznych :D
    tez sie buntowac chcieli...
    a skad dokladnie eduardaa jestes ?? i ktory roczek ?
| |