-
Dostępny tylko na facebooku!!!
-
Joanna S.
W domu przed komputetrem... :)
A tak bardziej generalnie to studiuję sobie... SGGW! -
beucior
heheh troszke w tej budzie sie wysiedzialo...ostatnio w szoku bylem jak stronke 115 znalazlem...komu sie chcialo to napisac??!!Musze chyba kiedys wpasc i odwiedzic stare smieci!! -
Joanna S.
Czy Hubert Cz, to Hubert, który chodził ze mną przez 8 lat do jednej klasy i siedział z łukaszem P. w ławce za mną? :)
jeśli tak, to mocno pozdrawiam! -
-
-
Anonim
Na co dzień szkoła (jeszcze 1.5 roku SGH), praca ( za cos trzeba żyć). Poza obowiązkami oczywiście jest jeszcze sporo przyjemności:) nie ma to jak dobry klubik, kino, piwko w knajpie i oczywiście podróżowanie bez czego nie mógłbym żyć!
A tak poza tym, szkoda ze tak słabo reprezentowany jest nasz rocznik, ciekaw jestem co u reszty słychać!
pozdrawiam
-
beucior
Hmmm o ile moj umysl jeszcze nie zawiodl to tak, to wlasnie ja...:)Troszke z Puckiem sie przekimalismy za wami(jeszcze Agi brakuje) na laweczce...hehehe pozdrawiam !!!!!
A co tam wogole slychac bo widze tu coraz wiecej znajomych twarzy:)Trzeba by jakies piwko wspolnie przechylic...:) -
Elo Starzyzna :) Poczekaj jeszcze troche a "będzie nas coraz więcej". -
aSiUnIa
Siemka klasie B i C:) Jak to fajnie was wszystkich znac:p hihihi mniej lub bardziej, ale zawsze.... Co tam u Was???? Starzyk ja nawet nie wiedziałam ze ty na SGH śmigasz, bo wyobraź sobie że ja też. Właśnie siedze i tworze prace licencjacką bleee. Pozdowionka z gronka :D na Was wszystkich! -
Anonim
Ano widzisz znowu smigamy do tej samej szkolki. Ja juz mam licencjat za soba, teraz mysle nad praca magisterska, spis tresci gotowy i tak pewnie zostanie do przyszlego semestru. Dobrze zobaczyc starych znajomych.
Kiedys bedzie trzeba jakies piwko zrobic w starym gronie:)
pozdrawiam -
-
Szymon N.
-
Anonim
o lol =)
nie sadzilem ze cos takiego znajde pffffff...
pozdro hubert, asia :) -
aSiUnIa
-
beucior
-
to be posti is so nice