Socjologia [2027]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • AlDona

Witam :)

Jestem studentką 5. roku psychologii i robię właśnie badanie do pracy magisterskiej. Poszukuje osób chętnych do wypełnienia ankiety, która znajduje się tu :

http://www.thesistools.com/?qid=403...

Będę bardzo wdzięczna, jeżeli mi pomożesz i wypełnisz ją.
    Badanie jest anonimowe, a jego wyniki posłużą tylko do napisania pracy magisterskiej. Nie ma górnej granicy wiekowej, zależy mi jedynie żeby to były osoby pełnoletnie.
  • Aśka P.

hej, wypełniłam, ale chciałam dodać, że różne wnioski moga wyjść z takich odpowiedzi, jak moja.
    np. "ofiary przemocy z reguły akceptują przemoc" - zgadzam się, tylko nie chodzi mi o to, że są radosnymi masochistami, tylko, że po prostu nic nie robią, trwają w tym stanie.

druga rzecz - czy kary fizyczne wobec dzieci powinny być zakazane - owszem, nie powinno się bić dzieci, ale zakazanie prawem może doprowadzić do sytuacji takiej, jak w Szwecji, gdzie dzieciaki wychowywane "bezstresowo" dostają jobla i są jak święte krowy, za przeproszeniem - w sensie: nie można im zwrócić uwagi niemalże, same traktują dorosłych mało grzecznie etc. (mowa o wyjątkach, ale usankcjonowanych prawem, niestety).
  • AlDona

Dzięki za pomoc :) i cenne uwagi. Pozdrawiam.
  • Aśka P.

no i brakuje jakiegoś "fenkju" po wypełnieniu ankiety... :)
  • fata viam invenient

Nic sie nie przejmuj, Aska sie zawsze czepia nawet jakby nie bylo czego sie czepiac hahahah a sama z ankietami nie ma nic wspolengo ani do licencjatu ani do mgr haha

pozdrawiam ASiu :P
  • zamknij oczy i studiuj

>druga rzecz - czy kary fizyczne wobec dzieci powinny być
    >zakazane - owszem, nie powinno się bić dzieci, ale
    >zakazanie prawem może doprowadzić do sytuacji takiej, jak
    >w Szwecji, gdzie dzieciaki wychowywane "bezstresowo"
    >dostają jobla i są jak święte krowy, za przeproszeniem -