-
Anonim
Cześć.... czy ktoś z uczestniczących, bądź prowadzących w tym roku konsultacje na SNM jest w stanie w skrócie przyblizyć mi co odbywało się na poprzednich zajęciach i co nalezy przygotować, bądź też czego się spodziewać w najbliższy czwartek i piątek?? Mimo, że zajęcia już się rozpoczeły mam zamiar się dołączyć, bo jest chyba wiekszy sens w uczestniczeniu w nich niż w pąłceniu wpisowego że tak powiem na sucho.....
Pozdrawiam i zgóry dzięki... -
καλοκἀγαθία more
A mnie interesuje jak to jest z matematyką i informatyką? Trzeba zdawać na maturze, któryś z tych przedmiotów? (rysunki wystarczą?) Jak to jest z tym potem na SNM? Nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi na te pytania:] -
Anonim
-
-
Anonim
dwa lata temu (o kurcze juz tyle czasu tu studiuję?!) nawet nie spojrzeli na moje świadectwo maturalne:]
nie wiem jak jest teraz.. ale mysle ze wazniejsza jest teczka.. i nie ma obowiazkowych przedmiotów..
zadzwon do dziakanatu, wybierz wewnetrzny numerek do spraw rekrutacyjnych i zapytaj:] -
Anonim
-
καλοκἀγαθία more
Kolejne pytanie: A jeśli chcecie potem robić magisterkę to gdzie i jak? -
theD
-
_
przepraszam że się wtrącę do dyskusji:) ale mam pytanie co do rozmów kwalifikacyjnych - na czym to polega?czy oni oglądają tylko teczkęprac czy pytają też o historię sztuki i teorię fotografii itd? -
Anonim
Jezeli nie zdawalas historii sztuki na maturze, to pani Rudzka nie bedzie o nic pytac :) Jedynie, czy w ogole interesujesz sie jakakolwiek sztuka, jezeli tak, to jaka itp. itd. Taka luzna rozmowa :]
Z prac jakie jedynie trzeba przyniesc obowiazkowo, to rysunek i malarstwo. Jezeli posiadasz jakies wlasne grafiki, jakies zdjecia itp. to oczywiscie rowniez jest na plus, ale nie obowiazkowe. -
Anonim
A ile powinno być tych rysunków i malunków?
I czy stronka internetowa też jest na "plus"? -
Anonim
Im wiecej, tym lepiej oczywiscie. Ale bez przesady. Tak 10 z rysunku i 10 z malarstwa powinno wystarczyc.