-
Couch Hokku
Witam serdecznie
Na wstępie chciałbym zaznaczyć iż moja prośba nie jest żadną reklamą czy też próbą wyciągnięcia od kogoś pieniędzy. Sprawa przedstawia się następująco. Jestem studentem V roku psychologii na KUL-u i piszę pracę magisterską o motywacji u artystów amatorów i profesjonalistów. Tak się składa że jedną spośród kilku dziedzin sztuki które chciałbym zbadać jest plastyka. Stąd moje pytanie czy są na tym gronie osoby które chciałyby wziąć udział w moich badaniach. To pytanie adresuję do grupy osób które:
mieszkają w Polsce
zajmują się plastyką amatorsko tzn. nie posiadają formalnego wykształcenia w tej dziedzinie sztuki ( nie są po szkole plastycznej i nie ukończyły studiów wyższych związanych z plastyką)
mają co najmniej 20 lat
zajmują się plastyką co najmniej 5 lat
nie czerpią z tego tytułu żadnych korzyści materialnych (pieniądze)
mówiąc o plastykach mam na myśli grafików, malarzy, rzeźbiarzy, ilustratorów, rysowników komiksów i innych..
Jednocześnie poszukuję osób z drugiej kategorii czyli osób, które zajmują się plastyką profesjonalnie. Do tej grupy należą osoby które:
mieszkają w Polsce
posiadają formalne wykształcenie w tej dziedzinie sztuki (ukończyły studia wyższe związane z plastyką lub są po szkole plastycznej)
mogą, ale nie muszą czerpać z tego tytułu korzyści materialnych (pieniądze)
mają co najmniej 20 lat
zajmują się plastyką co najmniej 5 lat
mówiąc o plastykach mam na myśli grafików, malarzy, rzeźbiarzy, ilustratorów, rysowników komiksów innych…