SNM [402]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Arik

No ładnie jeszcze nie jestem studentem a już mam wpływ na treść strony SNM.
    Po mojej dzisiejszej wizycie w dziekanacie i pytaniu o której zaczynają się rozmowy kwalifikacyjne, tu - http://www.pjwstk.edu.pl/snm/001/re... pojawiło się info o godzinie i wystawie prac 26.06.2006 :)

Co Wy tam wapniaki pokażecie o tej 12-tej; P ?

Kandydaci, kto jeszcze będzie w ten poniedziałek? Dużą będę miał "konkurentcję"; ) ?
  • Anonim

gratz! :]
  • Anonim

lol, to mlodziez skonfrontuje swoje pojecie "dobrej", "ladnej" i "udanej" pracy z gustami naszych Milosciwie Panujacych Profesorow, ktorzy wspomniane prace wybierali :P
  • Arik

A ten jak zwykle myśli, że wszyscy nowi będą od niego młodsi.
    Śmierdzący staruch; D

A co do starszyzny to dziś, w poczekalni do lekarza pracy, jeden dziadek (pod 70-tkę) opowiadał mi sprośne kawały. Ten to znał historie i fajnie przeklinał :]
  • SpydeRR

No koty, uwazajcie jak do nas mowicie :D

btw: bylo ta fote chomika bardziej podpisac, bo w koncu taka fota...
  • Arik

To nie chomik tylko świnia morska :P
    Widziałeś kiedy poczochranego, tak dużego chomika z taakiiiiimi wielkimi łoczami? :]
  • Anonim

Swinka morska, chomik - to wszystko szczury takie. Siedzi to to w klatkce, noca glosno chrupie i co kwadrans sra na tym swoim niecalym metrze kwadratowym :)
  • Stephanie Forester

cipa nie zwierz :|
  • Arik

Szczur ma ochydny ogon i jest brudny.
    Świnka: chrupie - owszem, sra - owszem do tego dużo sika (czasem gdzie popadnie), pije jak smok, ale nie siedzi w klatce, wyłazi, lata po pokoju mojej siostry albo węszy co jest dalej w mieszkaniu, zaczepia, ciągnąc za nogawkę albo skarpetkę i jest bardziej kontaktowa niż inne gryzonie :) Sam się zdziwiłem jak taki maluch głośno świszczy i ile ma siły w tych łapkach ^_^

Ale offtop :>
  • Arik

@Nowik Nowicki