Szkic, rysunek. [7058]

Zapisz się
  • 1
  • 2
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Róża bo nie Tulipan

heja:) wprawdzie do studiów to mi jeszcze 2 lat brakuje to jednak chciałabym je jak najlepiej wykorzystać. Chciałabym studiować architekturę najpierw raczej urbanistykę dlatego proszę Was o jakieś wskazówki i rady abym mogła kiedyś spokojnie Wam powiedzieć że jestem szczęśliwą studentką tego wydziału:) z góry dziękuje:)
  • ¾ M

ja mam rok do studiuf wiec takze prośba : kto zna dobra szkołe rysunku (przygotowywujacego na architekture) w Lulinie ?!
  • cyborg86pl

nie wiem czy da radę gdziekolwiek w polsce studiować oddzielnie urbankę i architekturę bo to raczej wszystko w jednym. na pewno przyda Ci się kurs rysunku (nawet jeśli umiesz już rysować) ponieważ każdy wydział architektury 'wymaga innego rodzaju rysunków'. w szczecinie np jest to postać gdzie dużo uwagi należy poświęcić 'konstrukcji'

z jakiego miasta w ogóle jesteś a bardziej właściwie w jakim chcialabys studiowac?
  • Róża bo nie Tulipan

>cyborg86pl napisał
    >nie wiem czy da radę gdziekolwiek w polsce studiować
    >oddzielnie urbankę i architekturę bo to raczej wszystko w
    >jednym. na pewno przyda Ci się kurs rysunku (nawet jeśli
    >umiesz już rysować) ponieważ każdy wydział architektury
    >'wymaga innego rodzaju rysunków'. w szczecinie np jest to
    >postać gdzie dużo uwagi należy poświęcić
    >'konstrukcji'
    >
    >z jakiego miasta w ogóle jesteś a bardziej właściwie w
    >jakim chcialabys studiowac?

mieszkam gdzie indziej niż w tej chwili się uczę.. chodzę do szkoły w w szczecinie i jak narazie rozglądałam się tam za studiami ale jeśli polecisz mi coś w iinych miastach to mile widziane...
    tylko prosze nie gdzieś na "końcu świata"; )
  • Róża bo nie Tulipan

w ogóle widzę że trafiłam na odpowiedniego czowieka, tzn chodzi mi o to że studiujesz w szczecinie i możesz mi coś o tym powiedzieć :)
  • cyborg86pl