-
Marlenn
Jestem w trakcie wypełniania aplikacjii ,zastanawiam się ciągle co powinnam napisać w liście do Host Family. Mogłabym liczyć na jakieś wskazówki od doświadczonych ?:)
Z góry dzięki :) -
balbi
no ja już pisałam ten list w grudniu jakoś, teraz jestem na etapie poznawania sie mailowa z przydzielona mi rodzina.
ja osobiście uwazam ze powinnas napisac, czego oczekujesz od tej rodziny. w jakim wieku maja byc host. czy maja miec dzieci w twoim wieku albo nie. ja np. napisałam az do przesady ze uwielbiam robic mnustwo rzeczy i na pewno nie chce siedziec w domu. zeby nie okzałao sie ze oni tylko siedza przed TV i wcinaja hamburgery. ogólnie opisz tez jak ty spedzasz wolny czas itd. Jak na razie jestem zadowolona z przydzielonych mi hosy, le to tylko ocena z kilku wymienionych maili, zobaczymy co bedzie po face to face meeteing :) -
Hmm co do listu do host rodziny no to genelranie musisz zaprezentowac siebie powiedziec cos o sobie twoje zainteresowania i czego nap bardzo nie lubisz robic powiedziec cos o sowjej rodzinie no generlanie na jednej kartce papieru opicac siebie i troche swoja rodzine bo ten lst to jest kryterium wyobru dla rodziny nie dla orgnizacji czy cie chce czy nie.
-
Mateusz Gugałka
>in da usa :) napisała:
>Hmm co do listu do host rodziny no to genelranie musisz
>zaprezentowac siebie powiedziec cos o sobie twoje
>zainteresowania i czego nap bardzo nie lubisz robic
>powiedziec cos o sowjej rodzinie no generlanie na jednej
>kartce papieru opicac siebie i troche swoja rodzine bo ten
>lst to jest kryterium wyobru dla rodziny nie dla orgnizacji
>czy cie chce czy nie.
ja już nie pamiętam co pisałem; ) ale pamiętam, że była taka zasada, żeby starać się nie powtarzać tego co było we wcześniejszej części tej aplikacji; ) czyli zainteresowań niby powinno sie unikać :) -
-
-
Anonim
ja też opisywałam jak spędzam wolny czas. przy okazji dodałam czemu mieliby mnie wybrać i co w zamian mogłabym im zaoferować.