-
www.ibrok.pl
Zapraszam wszystkich Radomiaków, którzy uczą sie lub pracują w Wawie do wpisów. Napiszcie gdzie się uczycie i co porabiacie???Moze warto by bylo jakoś się zrzeszyć...??? Pozdrawiam!!!:) -
homikus
Ahoj!
Aktualnie jestem studentem drugiego roku sinologii UW. Pomieszkuję sobie natomiast na Kole :)) -
Anonim
Ja również dopisuję się do tego zacnego podgrona - studiuję matematykę, ciężko powiedzieć, na którym roku :P -
lolq :P
witam:)
ja wieksza czesc mlodosci spedzilam w Radomiu:)
a teraz studiuje w wawie na UKSW,II rok socjologii:)
pozdrawiam -
-
Bączek
-
Mąkos
elo
ja w wawie siedze juz 5 rok i szczerze mowiac wole sie tu pobawic ale w radomiu jedno co mi sie podoba w klubach :-) sorki klubie bo został tylko jeden do którego mozna isc i sie zabawic (Archiwum) to sa radomskie ceny w porównaniu z warszawskimi sa popostu smieszne i az przyjemnie sie napic :-) -
www.ibrok.pl
... zaczyna robic sie fajna grupka:D!!! ja natomiast studjuje zarzadzanie na UW, a mieszkam na Imielinie... -
e s p
-
www.ibrok.pl
-
Anonim
Ja już z 6 lat pomieszkuję w Wawie. Ostatnio nawet pracuję trochę; )
Co do cen, to rzeczywiście w Radomiu pod tym względem jest bajka. Ale oprócz cen już nic mi się nie podoba :) -
homikus
Wiesz Filipie, cos w tym jest :)) stopniowo staram sie ograniczas czestotliwosc moich wyjazdow do radomia. Na poczatku co trzy tygodnie, a teraz - po poltora roku - co poltora miesiaca. Robie postepy :)))
A tak powaznie, to jak bardzo bym nie psioczyl, jakos jak sie juz zbieram, to jade tam z przyemnoscia... po dniu mi przechodzi, ale zwykle nie jade na dluzej niz dwa :)) -
Bączek
-
www.ibrok.pl
zastanawiam sie czy jak ktos wyrwie sie z radomia to czy po studjach wraca tam spowrotem???
-
www.ibrok.pl
może napiszcie do jakich klubow w wawie chodzicie??? i gdzie was mozna znalezc??? moze warto by bylo jakas wspolna imprezke zorganizowac...
-
Anonim
Siemano Bączek :)))
Dawno tej meliny już nie odwiedzałem; P
Wracać do Radomia?
Po co ?
-
homikus
-
www.ibrok.pl