Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • www.ibrok.pl

Zapraszam wszystkich Radomiaków, którzy uczą sie lub pracują w Wawie do wpisów. Napiszcie gdzie się uczycie i co porabiacie???Moze warto by bylo jakoś się zrzeszyć...??? Pozdrawiam!!!:)
  • homikus

Ahoj!
    Aktualnie jestem studentem drugiego roku sinologii UW. Pomieszkuję sobie natomiast na Kole :))
  • Anonim

Ja również dopisuję się do tego zacnego podgrona - studiuję matematykę, ciężko powiedzieć, na którym roku :P
  • lolq :P

witam:)
    ja wieksza czesc mlodosci spedzilam w Radomiu:)
    a teraz studiuje w wawie na UKSW,II rok socjologii:)
    pozdrawiam
  • Bączek

Hahah
    IV rok PW EiTI Telekomuna
    Mokotow - Rakowiecka...
    pozdr
  • Mąkos

elo

ja w wawie siedze juz 5 rok i szczerze mowiac wole sie tu pobawic ale w radomiu jedno co mi sie podoba w klubach :-) sorki klubie bo został tylko jeden do którego mozna isc i sie zabawic (Archiwum) to sa radomskie ceny w porównaniu z warszawskimi sa popostu smieszne i az przyjemnie sie napic :-)
  • www.ibrok.pl

... zaczyna robic sie fajna grupka:D!!! ja natomiast studjuje zarzadzanie na UW, a mieszkam na Imielinie...
  • e s p

hejhej.no ja tez zarzadzanie uw, 2roczek.pozdrawiam!
  • www.ibrok.pl

to kiedys na kawke musimy wyskoczyc na trzecie pięterko:D
  • Anonim

Ja już z 6 lat pomieszkuję w Wawie. Ostatnio nawet pracuję trochę; )

Co do cen, to rzeczywiście w Radomiu pod tym względem jest bajka. Ale oprócz cen już nic mi się nie podoba :)
  • homikus

Wiesz Filipie, cos w tym jest :)) stopniowo staram sie ograniczas czestotliwosc moich wyjazdow do radomia. Na poczatku co trzy tygodnie, a teraz - po poltora roku - co poltora miesiaca. Robie postepy :)))
    A tak powaznie, to jak bardzo bym nie psioczyl, jakos jak sie juz zbieram, to jade tam z przyemnoscia... po dniu mi przechodzi, ale zwykle nie jade na dluzej niz dwa :))
  • Bączek

HAhahhahhah witam Filpa