PW - Inżynieria Lądowa (IL) [1860]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Sebastian Bednarz

Witam, jestem studentem pierwszego roku budownictwa stacjonarnego na Politechnice Rzeszowskiej. Jednak chciałbym przenieść się na PW. Czy orientujecie się na jakich zasadach działają takie przenosiny? Jakie dokumenty muszę złożyć? Kiedy? Jakie mam szanse, że wykładowcy przepiszą mi oceny(obawiam się, że brak renomy Politechniki Rzeszowskiej zniechęci ich do przychylnego spojrzenia na moją prośbę...)? Dodam jeszcze, że wyniki matury spokojnie umożliwiłyby mi przyjecie gdybym składał rok temu podanie a ilość godzin poszczególnych przedmiotów na PW pokrywa się praktycznie idealnie z ilością które miałem w Rzeszowie. Natomiast ilość materiału i poziom trudności na PW jest znacznie wyższy.
  • lor3k

Myślę, że powinieneś poszukać na stronie wydziału http://il.pw.edu.pl , strona jest do dupy ale może coś tam znajdziesz, co ci pomoże.
    Kwestia poprzepisywania przedmiotów, hmmm, na tym wydziale kadra jest dość nieprzychylna nawet do próśb swoich studentów, ale powinieneś powalczyć jak ci zależy.
    Kwestia nadrobienia zaległości - w sumie z I roku na II roku przydałoby się ogarniać matmę jako tako i chyba tyle. Te wszystkie rysunki, geometrie wykreślne itp. są niewiele warte.
    Pzdr
  • Sebastian Bednarz

Dzięki za informację. Stronę znam, na razie wysłałem maila(do dziekanatu stacjonarnego) pod podany tam adres. Zastanawiam się jeszcze nad wysłaniem do prodziekan ds. studenckich.
  • Rud(k)a

Z tą matmą, to bym tak nie przesadzała; ) prędzej statykę z mechaniki, bo do wytrzymałości potrzebna, ale to akurat przecież nic pilnego, na luzie; P