-
Grzebi
Dostałem wczoraj wiadomość, którą pozwole sobie zacytować:
"hej! nazywam sie Stachowicz Lukasz i jestem studentem PW wydzialu Inzynierii Ladowej, podobnie tak jak Ty. Pisze do Ciebie w zwiazku z lista, ktora pojawila sie przy dziekanacie o osobach, ktore bylyby chetne na mosty na zaoczne. Ja razem z kolega Mikolajem Swiderskim, ktory wywiesil ta liste, gadalismy z Zoblem i powiedzial , ze jesli bedzie paru chetnych to nie bedzie problemu z otworzeniem studiow bo plan juz jest dawno rozpisany tylko problem byl z iloscia osob, ktore chca na ten kierunek na zaoczne pojsc. Widzialem, ze i Ty tez sie zapisales na ta liste wiec chcialem sie zapytac czy dalej jestes chetny, bo ja z Mikolajem napewno. Jesli tak to trzeba byloby zebrac ludzi i pojsc do Zobla i pogadac z nim konkretniej.
Pozdrawiam!"
Ja jestem jak najbardziej zainteresowany.
Ktoś chętny?
Dajcie znać
Pozdrawiam -
Anonim
-
Łukasz
No to spoko bardzo fajnie:)jesli jestes zdecydowany na bank to juz jest chyba 5 osob, ktore napewno by poszly, czesc sie zastanawia jeszcze, ale mam nadzieje ze sie szybko zdecyduja. Mysle ze jak bedzie od 8-10 to powinny byc otwarte. -
-
Grzebi
Do wszystkich, którzy trafia na ten wątek - jak widzicie potrzeba jeszcze tylko "i aż" kilku osób - tak więc rozsyłajcie proszę tą informację po wszystkich, którzy przyjdą wam do głowy, nawet jeśli sami nie jesteście zainteresowani.
Nie zwlekajcie - czasu nie jest zbyt wiele.
Pozdrawiam -
Anonim
jest tylko jeden problem, bo koleżanka z grupy mostowej dziennej mówiła, że Zobel im mówił że nie ma bata żeby mosty na zaocznych otwierać. nie mniej jednak jestem w dobrej myśli; ) -
Grzebi
Proszę tu nie siac defetyzmu; P
Łikasz pisał, że osobiście rozmaiali z Zoblem tak więc nie ma chyba podstaw żeby snuć obawy. -
Grzebi
Witam