PW - Inżynieria Lądowa (IL) [1538]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • projekty

• 22/10/2008 19:19
    Pomoc przy wykonywaniu projektów.
  • projekty

• 22/10/2008 19:40
    Pomoc przy wykonywaniu projektów, w szczególności:
    -KWP (ArchiCAD, AutoCAD 3D)
    -IK (II rok)
    -Konstrukcje metalowe oraz betonowe (inżynierskie)
    -Fizyka budowli (inżynierskie)
    Zarówno dla studiów dziennych jak i zaocznych oraz wieczorowych.
    Kontakt: pomoc.projekty@gmail.com
    Zapraszam
  • :>LENAR<:

• 24/10/2008 16:35
    a do mnie zapraszam w sprawie rysunku technicznego z I. roku (geometrii wykreslnej nie rysuję). mam za soba 6 lat doswiadczenia, pelna profeska :)

krzysiek 668 836 890 (tylko kontakt telefoniczny)
  • Dzieniu

• 26/10/2008 00:59
    Pomagam przy podstawach mostownictwa...
  • kuuba

• 15/12/2008 17:42
    Jestem studentem IV roku Architektury PW. "Pomogę"; P zrobić projekt z architektury z VII semestru.

info na priv.
  • Dawid

• 17/12/2008 14:35
    Jeśli chodzi o mnie to chętnie $pomogę$ przy projektach z 2 i 3 roku :)
  • .:MAŁY:.

• 28/12/2008 14:18
    Jeśli macie problem z wykonaniem któregoś projektu, bądż rysunku, to śmiało piszcie na priv. Pozdrawiam:-)
  • Dobry Przodek

• 18/03/2009 18:40
    Powstał Nowy Serwis: DobryPrzodek

Projekty z Budownictwa !!!
    Stale powiększany zbiór najlepszych Przodków w formie elektronicznej.
    Oferujemy także fachową i rzetelną POMOC W WYKONANIU PROJEKTÓW oraz KOREPETYCJE.

Już nigdy nie stracisz młodości nad betonami, ani nie przestraszy Cię mechanika!
    Więcej na : http://DobryPrzodek.pl
    Serdecznie Zapraszamy.
  • czaju

• 02/05/2009 14:01
    Pomogę przy projektach z metali 5 i 6 sem.
  • Projekty Budownictwo

• 08/05/2009 19:16