PSYCHOLOGIA UW [3629]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Mononoke

Hej.
    Jestem studentką 1 roku. Podczas rejestracji na obligatory kliknęłam w kilka miejsc za dużo; P, bo nie wiedziałam, że potrzebna jest zgoda dziekana.
    Problem w tym, że teraz, gdy na koniec semestru się dowiedziałam, boję się, że nie zostanę z tego rozliczona, a inaczej zabraknie mi punktów do zaliczenia roku i to całkiem sporo, bo aż 12.
    Wysłałam dziekanowi kilka dni temu podanie, z wyjaśnieniem, ale nie odpisuje.

Czekam jeszcze na jedną ocenę i muszę nawiedzić dziekanat. A co rusz jeszcze słyszę, dodatkowe informacje, że np trzeba mieć osobno ileś tam pkt z fakultetów, których za dużo nie miałam.

Ktoś mi może jak krowie na rowie, wyłożyć zasady rozliczenia i ewentualne konsekwencje, braku aż tylu pkt, czy braku pkt z fakultetów? Czy tam ewentualnie jak to ładnie załatwić?
  • Mononoke

W sumie to w tym roku odbyłam praktyki 100h - czyli to się też liczy jako 4 ECTS? tak napisali w regulaminie... więc jakby mi nie uznali przedmiotów z lat wyższych zabrakłoby mi 8 ECTS.

No ale muszą mi je uznać! Kurczę no! :(
  • ruda

ECTSy za obligatory masz naliczane w roku w ktorym je zaliczylas. Czyli jesli zrobilas 3 obligatory za 12ECTS to bedziesz je miala. I nie jest do tego potrzebna zadna zgoda dziekana - masz to nawet zapisane w regulaminie studiow, gdzie czasem warto zagladnac :]

I nie ma zadnej roznicy czy ECTSy wyrobilas z fakultetow, z ogunow czy samych obligatorow. Regulamin studiow naprawde nie gryzie.
  • Mononoke

To, że nie ma różnicy z czego się 60 ECTSÓW wyrobi to się tego domyślałam. Jednak była info o rozdzielaniu pkt za fakultety na gronie.
    W regulaminie (który czytałam) tego nie było, ale wolałam się upewnić.

ALE!

w regulaminie było, że do zaliczenia przedmiotów z lat wyższych potrzebna jest zgoda dziekana. Ja zaliczałam bez takowej, więc się zastanawiam czy mnie z tego rozliczą, skoro tak.