-
Sophia
Czy ma ktoś może do odxerowania testy z egzaminu z angielskiego na poziomie b2? -
Asiek:)
jak w praktyce wygląda egzamin ustny??? tak jak typowy FCE czy CAE??? i kiedy w ogóle zdaje się tą cześć???
Znalazłam gdzieś info, że po wynikach części pisemnej - czyli ustny łapie się na sesje zimową czy jest już w trakcie semestru letniego??? Planuje sobie ferie i nie chce się wkopać, póki jeszcze de facto nie muszę zdawać tego egzaminu -
Sunrise...
A czy jeśli studiuję anglistykę to mogę zdawać egzamin z angielskiego w ramach zaliczenia tego wymogu na psychologii? -
Nie słyszałam, żeby były jakies ograniczenia co do tego kto może zdawac angielski:) Wiec pewnie tak:) -
-
mistress
Ojj, ja bym sie zapytala w dziekanacie; -) Bo z tego co wiem, w ramach anglistyki nie mozesz angielskiego zdawac; -) A skoro musisz zaliczyc egz na obydwu kierunkach to moze byc tak, ze na psychologii zalicza Ci ze wzgledu na anglistyke, ale na anglistyce juz nie; -) -
Sunrise...
Na anglistyce też muszę zdać egzamin z angielskiego tylko że na C1, a do tego jeszcze drugi język na B2. :P -
zuza
no to chyba na psycho albo Ci ten angielski C1 zaliczą, albo ten drugi B2... -
Sunrise...
Chodzi o to, że na psychologii muszę B2 zdać w tym roku, a na anglistyce oba egzaminy dopiero w przyszłym. Nie czuję się aż tak na siłach, żeby już w tym roku podchodzić do B2 z drugiego języka, a angielski z pewnością pójdzie mi lepiej, jeśli jednak zdam go w przyszłym roku na C1. W tym roku w ramach psychologii za to chciałam zdawać angielski na B2. No i też się zastanawiam, czy można dwa razy zdawać egzamin z tego samego języka tylko na różnych poziomach. Nie mam nawet w sumie za bardzo pomysłu, gdzie zasięgnąć kompetentnych info na ten temat... -
Tusiak
A czy ktoś wie, czy nadal można sobie ocenę z certyfikatu przepisać? Bo B2, to FCE, tak? -
uznaj.a chyba dopiero CAE..wcześniej można było przepisać jeszcze FCE z dane na A, ale teraz już CHYBA nie