Praca w Warszawie oferty z Warszawy i okolic [4908]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Rafik

Tego typu ogłoszenia zamieszczamy tylko tu
  • Dominika...

Poszukuję pracy w Warszawie na stałe. Jestem studentką zarządzania. Studiuje dziennie ale moge pracować ok.3-4 dni w tygodniu w roku akademickim.W czasie wakacji mogę pracować pon-pt. Mam doświadczenie w pracy w biurze,dobrze dogaduje sie z ludźmi. Bardzo mi zależy na znalezieniu pracy.
  • Anonim

Szukam pracy dorywczej na caly sierpien w weekendy tez moge pracowac
  • Anonim

Witam Mam na imie Marcin Mam 17 lat i szukam pracy na Sierpien interesuje mnie każda oferta pracy jestem sumienny odpowiedzialny chetnie przyjme kazdą oferte pracy na terenie warszawy i okolic jak by ktos sie zainteresował moją ofertą to zapraszam na moje gg 8981797.
  • At the Copa, Copacabana...

Witam serdecznie,
    Licencjonowany Informatyk o specjalizacji bankowość szuka pracy w Warszawie. Staż również mile widziany. Zainteresowanym mogę przesłać aktualne CV.
    Pozdrawiam
  • Magda

Szukam pracy dorywczej na cały sierpień.Mam doświadczenie w rozdawaniu ukotek.Mam 18 lat.
    magdab@autograf.pl lub przez grono
  • Klαudiα

szukam pracy
    19 lat, skończone LO, matura, od pazdziernika studentka EWS zaocznie

czekam na wszelkie propozycje!
  • kaś

szukam pracy w charakterze kelnerki/ baristki.

o mnie:
    - studentka
    - 22l
    - doświadczenie
    - dyspozycyjność

Cv na życzenie pracodawcy

pozdrawiam czytających
  • Sylwia Sz.

Jestem absolwentką III-letnich studiów w zakresie filologii skandynawskiej (język szwedzki) ze specjalizacją tłumaczeniową oraz równocześnie studentką III roku filologii angielskiej UW. Znam również język niemiecki (rozszerzona matura).
    Poszukuję pracy najchętniej w charakterze:
    -asystentki- tłumacza
    -tłumacza
    -lektora języka szwedzkiego oraz angielskiego