-
Kalina
>Kaja Samo Zło napisała:
>Monika - nasza gronowa skarbnica wiedzy :)
hehe, sprawnie obsługuje google :))))
...zamiast uczyć się do egzaminu. -
Anonim
kurs wychowawców kolonijnych był tak fascynujący, że na drugim spotkaniu jakoś połowe grupy ubyło -
Anioł Dnia Powszedniego
Ja wiem jedno, ze tez mi potrzebny taki kurs, w Wawie trzeba wybulic najmniej 7 stow... Jestem po szkole turystycznej, wiec teraz kursik i MOZE znajde jakas prace w tym zawodzie, choc watpie, bo strasznie duzo jest ludzi po takich studiach a ja mam studium -
Anonim
jest jakis kurs (podobno najtanszy w poznaniu, ale to przy ilosci osob ok 25 na kursie, inaczej troche drozeje) ale nie kosztuje na pewno 150zl tylko cos kolo 450zl. odbywa sie w szkole/technikum kolejowym naprzeciw okraglaka, prawie na rogu. Nie znam nazwy lae mozna isc zapytac, poza tym jak to zawsze mawiaja na roznych forach dysk.: 'google Twoim przyjacielem' :D
kurs jest dosc ciekawy, pozniej wycieczka (do wyboru kraj albo blisko za granice - tu koszty moga sie zmienic nieznacznie).
uczeszczaja glownie kobiety/dziewczyny :) -
-
Jasco
A ja właśnie sobie coś przypomniałem... Kursy nie są aż tak drogie... gorzej jest z egzaminami końcowymi, które nie są w cale proste i szybko można stracić majątek... mój kumpel tak miał... po którymś razie zrezygnował... za dużo go to wyniosło... no chyba że znowu coś pomyliłem:P ale w tym przpadku nie sądzę.
PS: Płocek, dawja jakieś zdjęcie:) -
Anonim
taa, nastepny egzam bedzie chyba pod koniec marca (mial byc na poczatku lutego). z tego co wiem to rzeczywiscie moga byc drogie ale i niezbyt duza zdawalnosc jest...
ps. co wy z tymi zdjeciami ? - coz znajde niedlugo :) -
Anonim
mialam nadzieje, ze ktos gdzies uczeszczal i moze cos polecic sprawdzonego. ale i tak pewnie sie przejde w niektore miejsca.
Plocek. Twoj PS dotyczy innych wątków? jesli tak to szukaj szukaj=) czasem pokazy i relacje z podrozy przydaja sie do odfajkowania listy, gdzie raczej tym razem nie pojade. -
Filip Balcerzak
-