-
fanamana
na tym gronie było poruszanych wiele spraw, ale w przróznych tematach, a ja cvhcialam sobie pewne rzeczy troszke usystematyzowac :)
jako studentka jestem zielona więc licze na wyrozumialosc :)
zacznę od takiego zapytania...:)
jak pójde na rozpoczecie roq to(dopiero zaczynam; ) ) wtedy dostane jakis plan?
a podział na grupy jest odgórny? alfabetyczne?
mniej więcej po ile osób? -
Anonim
Na rozpoczęciu powinniście dostać plan oraz rozpiskę z podziałem na grupy. Podział jest dwustopniowy - najpierw dzieli się na dwie grupy: na tych, którzy mieli ocenę z łaciny na świadectwie maturalnych i na tych, którzy takowej nie posiadali. Następnie dzieli się te osoby alfabetycznie na grupy, które liczą zwykle około 20 osób. -
pójdę na rozpoczęcie i dostanę plan i niech się o nic nie martwię, bo dostanę też indeks i legitymację.
podział na grupy odgórny, alfabetyczny, w zeszłym roku 10 grup po około 16-22 osób. grupa 10 to cywilizacja, 7,8,9 te bez łaciny.
pytaj, pytaj, my jesteśmy skarbnicą wiedzy... -
Anonim
oooo.... super temat..... bo ja tez zieloniutka..... ale bardziej zielonym ode mnie nie mozna byc, bo jakby to powiedziec.... ide na uw a jeszcze nigdy tam nie bylam....... ale jakby cos to bede pytac; ) -
-
podoba mi się, że jeszcze nigdy tu nie bylaś! to jakim cudem zdałaś test/ sprawdziłaś wynik/ złożyłaś dokumenty?
-
Aleksandra
nie zdawała testu,bo teraz to nowa matura:)
wyniki sprawdziła w internecie :)
dokumenty:pewnie ktoś Ją wyręczył :)
pozdr! -
kurde, trochę techniki i się człowiek gubi, nie skojarzyłam... a na Uniwerku jest tak pięknie...
-
Anonim
dokumenty zanosilam sama ale na oboźną a z tego co wiem to nie tam bede sie uczyla..... dobrze mowie? :) -
no w zasadzie dobrze, ale Oboźna jest naprawde bardzo blisko naszego wydzialiku. bo wydzialik jest na terenie kampusu głównego
-
Anonim
-
Anonim