Polonistyka na UW [2711]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Karolcia

Korepetycje z języka angielskiego na wszystkich poziomach zaawansowania poczynając od A1 co C2.
    Jestem studentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie ukończyłam Business&General English na poziomie C 2, posiadam certyfikaty językowe- FCE, CAE, LCCI3, LCCI4,TOEFL byłam rok w Londynie, gdzie uczęszczałam do szkoły angielskiej English London School in Covent Garden i posługiwałam się wyłącznie językiem angielskim. Maturę rozszerzoną z języka angielskiego zdałam na 98%.
    Wielokrotnie tłumaczyłam różne prezentacje, strony internetowe jak również prezentowałam firmę Petrosoft.pl- Technologie Informatyczne(http://www.petro soft.pl) na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, gdzie poprowadziłam prelekcję w języku angielskim przed grupą studentów i Profesorów z Niemiec. Korepetycji z języka angielskiego udzielam od 4 lat, byłam również lektorem w szkole językowej Promar w Rzeszowie przez pół roku.
    Zapewniam:
    -przygotowanie do egzaminu gimnazjalnego, matury (rozszerzonej, podstawowej, ustnej, matury międzynarodowej), certyfikatów językowych (FCE, CAE, CPE, BEC, LCCI, TOEFL, TOEIC, IELTS), konkursów, olimpiad ,egzaminów na UW-B2,C1/PW-B2/SGH- wstępny na magisterskie
    -nauka gramatyki, słownictwa, listening, writing, speaking
    -wszystkie niezbędne materiały dostarczam sama
    -prowadzę również konwersacje business&general English
    -business English & general English& legal English &medical English
    -pomoc w pracach domowych, tłumaczenia specjalistyczne
    -zapewniam stały kontakt mailowy, część zadań będziecie wykonywać mailowo- m.in. wypracowania, które od razu koryguje i odsyłam z powrotem na maila
    -jest również możliwość przyjścia z kolegą/koleżanką na lekcje, wtedy cena jest niższa.
    Lekcji udzielam u siebie w mieszkaniu przy samym metro Pole Mokotowskie.