Polityka: Polska, Europa, Świat [2338]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Anonim

orzel, miecz, flaga bardzo pozytywny napis. nie odbieraj tego jak nacjonalizmu w rodzaju NOP :)
  • Anonim

Ja chce zostać w Polsce nie ważne jakie będą warunki
  • Anonim

Ja się chyba w sumie nie dziwie ludziom którzy wyjeżdzają do pracy za granice.Skoro wyjeżdzają, oznacza to, że potrzebują pieniędzy, zresztą spójrzmy prawdzie w oczy-kto ich nie potrzebuje. ja osobiscie chyba wolałabym zostać tutaj, trudno-jest jak jest ale jestem u siebie a jeśli wszyscy zaczną wyjeżdzac(a do tego to zmierza) to bedzię już kompletne gówno. To co się dzieje to jest kompletna paranoja, czytałam w najnowszym Newsweek'u wywiad z prostytutką-stałą bywalczynią w siedizbie Samoobrony i o tym jak ją traktował Lepper. Coś strasznego. A tak chcą kar na klientów domów publicznych...koszmar.
  • Anonim

Jestem na drugim roku Informatyki na jednej z Warszawskich prywatnych uczelni. W Weekendy pracuje w pewnej firmie jako właśnie informatyk.. a właściwie na takim stanowisku zostałem zatrudniony, jednak po tygodniu zostałem księgowym (SIC!) oraz chłopcem "przynieś, podaj, pozamiataj"
    Pracuje prawie na trzech stanowiskach :), pracodawca oczekuje ode mnie
    wiedzy, która gdybym ewentualnie posiadał to już dawno siedziałbym w krzemowej dolinie..
    Po dwóch miesiącach pracy..(dorywczej, piatki i soboty)(pomijam juz fakt ze pierwsza pensje dostałem właśnie po drugim okresie rozliczeniowym tj. po 2mc) dostałem swoją pierwsza wypłatę !; ] ~400zl... rotfl

Zaciskam zęby i jadę z tym dalej..
    Łudzę się, że jak skończę te studia to znajdę pracę, pozwalającą mi zarabiać przyzwoicie, jednak widząc co się dzieje w kraju, oraz po swoich pierwszych doświadczeniach w pracy, czuję, że będzie ciężko..