Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Anonim

Strona została przygotowana przez gejów studiujących na Politechnice Warszawskiej i jest poświęcona problemom studentów o orientacji homoseksualnej, studiujących na naszej uczelni.

http://pwgay.7z9.net/
  • Alek

"Jestem studentem SGH.
    Wasza inicjatywa jest świetna... "

fajny wpis
  • nelson szpan.

no tego jeszcze nie było. żeby strony zakładać o pedalstwie.
  • Mr. Kondi

No cóż przynajmniej nie naciągają nikogo na 18 zł :P Mimo wszystko powstrzymam się od swoich niewybrednych komentarzy na ten temat.
  • Shrek!

nie rozumiem tak spierdolonych komentarzy... lepiej sie nie wypowiadać jesli macie do powiedzenia to na co wyglada... kazdy ma prawo byc tym kim jest...
  • Anonim

Ciekawa inicjatywa. Popieram Was :)
  • Anonim

>nelson szpan. napisała:
    >no tego jeszcze nie było. żeby strony zakładać o
    >pedalstwie.

ostroooo
  • el capitán FuNghi

ta uczelnia mnie na kazdym kroku zaskakuje xD
  • guhard

PWgay...
    A dupa was nie boli?

http://www.guhard.jestmistrzem.pl
  • Anonim

Daj żyć innym ludziom Ty chamski, niewychowany kmiocie.
  • guhard

Rób laske...
  • Anonim

no przegięliście, chcecię się pedalić to róbcie to we własnych domach z nie obwieszczacie to wszem i wobec;/
    irytujące ejst taki zachowanie, Wasze prawa Wasza sprawa ale wszyscy nie muszą tego tolerować... Może jeszcze dzieci chcecie adoptować?;/
  • nie3e!

nieźle.. pomyślcie co bedzie za 10-20 lat.. :o
    chroncie swoje dzieci

// tak, popieram slowa "pedaly na stos"
  • Adam

wszedłem na tę stronę i muszę powiedzieć, że piszą bzdury, ale są tacy, którzy się tym podniecają, przykre.

Żyjcie sobie, ale nie narzucajcie większości swoich poglądów. Mam nadzieję, że nie będzie nigdy u nas tak jak Szkocji czy Szwecji. Być oskarżonym o szerzenie nienawiści za mówienie, że homoseksualizm to grzech?? paranoja

• guhard

Nie pokonany w 28 walkach a pokonany w 3 jedynie walkach.