-
Anielica
A czytasz to co podpisujesz? "Czesne nie obejmuje kosztów ubezpieczeń", 5 pkt kontraktu. -
Anonim
-
Anielica
Polecam wyrobienie sobie karty euro<26, masz ubezpieczenie plus zniżki w wielu miejscach, opłata zależna od rodzaju ubezpieczenia :
http://euro26.pl/pl/karty/euro_26_s... -
-
Anonim
Hmm, no opcja fajna. ALe jak pracuję, to mi odprowadzają już jakiś czas pełną składkę, i mam spokój :/ -
Szymon
Dzieki bardzo za przypomnienie o tej karcie. Dawno juz chcialem zamowic ale jak przychodziłem do domu to ciągle zapominałem.
Widzę, że obecnie karty dla studentów są w tej samej cenie co dla wszystkich innych. -
+Tomek+
Witam!!!
Jestem studentem drugiego roku elektroniki i telekomunikacji na WAT... Zastanawiam sie czy od przyszlego roku nie ruszyc tutaj na informatyce... Czy ktoś się możę orientuję jakie sa mozliwosci przepisywania przedmiotów np. Matematyki?? -
Szymon
^ Na Waszym wydziale macie takie ilości matmy, że spokojnie Ci większość poprzepisują. Przynajmniej analizy i algebra powinny być z głowy. Wystarczy żebyś miał zaliczone tyle samo lub więcej godzin podobnego materiału. -
+Tomek+
Mhm, w takim razie super, bez ponownej nauki matmy te studia mogą być naprawdę bardzo przyjemne... Chciałbym się jeszcze dowiedzieć jak wygląda ogólnie atmosfera na uczelni i jak wygląda stosunek przekazywanej wiedzy do praktyczności i tego czy będziemy póżniej tą wiedzę wykorzystywać w życiu?? -
Marcin .....
Witam
Chciałbym dowiedzieć się na jakim poziomie jest matma na zaocznych na informatyce? Jaki jest klimat uczelni?
-
Wojtek
-
Marcin .....
>Wojtek napisał
>Na zaocznych? Jak wiesz co to liczydło to dasz radę :D
Tak, chodzi mi o zaoczne -
Tomek
>+Tomek+ napisał
>Mhm, w takim razie super, bez ponownej nauki matmy te studia
>mogą być naprawdę bardzo przyjemne... Chciałbym się
>jeszcze dowiedzieć jak wygląda ogólnie atmosfera na
>uczelni i jak wygląda stosunek przekazywanej wiedzy do
>praktyczności i tego czy będziemy póżniej tą wiedzę
>wykorzystywać w życiu??