-
Tomek
-
LideR_M
>> Rozwiązywanie zadań przez Internet <<
>> Korepetycje <<
>> Matematyka <<
>> Warszawa <<
>> Studia <<
>> Matura 2011 <<
Witam, jestem studentem informatyki na wydziale MiNI Politechniki Warszawskiej, laureatem wielu konkursów matematycznych oraz mam już spore doświadczenie w udzielaniu korepetycji, zarówno na poziomie szkoły średniej (szczególnie matura), jak i studenckim.
Chętnie udzielę korepetycji na poziomie gimnazjum/ liceum/ przygotowanie do matury (konkursów/sprawdzianów)/ pierwsze lata studiów. Cena do ustalenia, głownie zależy od częstości spotkań, od czasu spotkań, i od miejsca spotkania.
Możliwe jest również zrobienie zadań z matematyki/ fizyki przez Internet (nawet w większej ilości), zadania będą wytłumaczone, z przedstawionym tokiem rozumowania, ze wszystkim co potrzeba. Rozwiązania przesyłam w pliku PDF (ładny zapis, nie żadne skany, wersja gotowa do wydruku). Zadania proszę wysyłać na maila: lider_m@o2.pl lub na zwierzynski.m@gmail.com
>> Możliwe również zajęcia w grupie paroosobowej <<
Na Allegro można mnie znaleźć pod nickiem LideR_M, mam wiele pozytywnych komentarzy, głównie dotyczących aukcji z rozwiązywaniem zadań przez Internet. Podaje link:
http://allegro.pl/my_page.php?uid=6...
Kontakt ze mną:
- gg: 7852431 (niewidoczny)
- lider_m@o2.pl/ zwierzynski.m@gmail.com
- kom: 602702883
>> Cena to zazwyczaj 30zł za 60min <<
Pozdrawiam,
Michał Z. -
Pomocny Matematyk - rozwiązywanie zadań
Mogę pomóc w rozwiązaniu zadań z zakresu przedmiotów:
- analiza matematyczna,
- matematyka dyskretna,
- statystyczna analiza danych,
- algebra liniowa z geometrią.
e-mail: pomoc.matma@o2.pl -
-
kuba
Witam:
PRG1, WPR,MPR,SKO etc: oferujemy korepetycje z programowania w javie, w zadaniach, projektach, wszystko kwestia dogadania:) uczymy i od podstaw i od poziomu wyzszego, szybko i sprawnie:)
kontakt:
gg: 3103404
mail: korki_java@op.pl -
★˘Kamiru˘★
Potrzebuję kogoś, kto pomoże mi zaliczyć ASD lub MAS. Kontakt gg: 1156562. -
Agnostyk
-
Karolcia