-
Anonim
moze dla was to banalne ,ale moze ktos mi pomoze; )
zrobilam prawym na folder zeby byl ukryty .. i teraz nie wyszukuje mi tego nigdzie a na dysku mam ze gdzies jest bo jest zapelniona pamiec .. na pewno tego nie usunelam .. jak odzyskac ten folder ?
ja wiem ..trzeba bylo nie grzebac; ) -
Julo
Jeszcze nie jestem informatykiem, ale:
Start > Panel Sterowania > Opcje folderów > zakładka Widok > Sekcja Ukryte pliki i foldery --> zaznaczamy Pokaż ukryte pliki i foldery -
Architekt
-
-
Wojtek
Raczej o to właśnie chodzi w ukrywaniu; )
Windows XP ... Ninja version; ) -
Anonim
;)
dzieki ,ale niestety plik jest nadal nie widoczny .
nie wiem jak to dziala; ) -
.:: Akashia ::.
jesli pamietasz nazwe folderu i miejsce gdzie to wystarczy wpisac bezposrednio adres w okienku adresu.. -
Konrado
Przy wyszukiwaniu należy zaznaczyć przeszukiwanie ukrytych i systemowych. Metoda podana wcześniej też jest prawidłowa -
Anonim
-
B, A double R and T
>Misiek napisał
>trole !!!!
Powiedzial chlopiec w rozowej koszulce z postawionym kolnierzykiem, blekitnym sweterku i japonkach jak dziewczynka hahahaha -
Anonim
-
B, A double R and T
>Misiek napisał
>nie widzę związku z trolami
Tak jak nie widze zwiazku miedzy twoim wygladem a statusem w gronie "mezczyzna" bo to jak pokazywac dupe szympansa i mowic ze to jest owieczka... chyba eiti pw ma swoje gronko rozowych koszulek ? -
bartek
a ja mam nastepujące pytanie, nie ma ktoryś z kolegów przejściówki 6 pin do 8 pin - chodzi o podpięcie karty pod pci express. Ewentualnie może wiecie gdzie takie cos nabyc? -
Anonim
Na Allegro za grosze albo na giełdzie komputerowej na Batorego weekendami rano.
Ewentualnie możesz sprawdzić na giełdzie elektronicznej w podziemiach pod skrzyzowaniem Al. Niepodległości/Al. Armii Ludowej - tam zawsze wszystko maja. -
-
Anonim
Ja mam pytanko. Siedzi ktoś w 3ds max'ie albo cinema4D ? Potrzebuje pomocy przy robieniu filmu i jakby ktos zechcial pomoc to napiszcie na prv. Z gory dzieki : )
-
bartek