PJWSTK [1826]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Anonim

moze dla was to banalne ,ale moze ktos mi pomoze; )

zrobilam prawym na folder zeby byl ukryty .. i teraz nie wyszukuje mi tego nigdzie a na dysku mam ze gdzies jest bo jest zapelniona pamiec .. na pewno tego nie usunelam .. jak odzyskac ten folder ?
    ja wiem ..trzeba bylo nie grzebac; )
  • Julo

Jeszcze nie jestem informatykiem, ale:

Start > Panel Sterowania > Opcje folderów > zakładka Widok > Sekcja Ukryte pliki i foldery --> zaznaczamy Pokaż ukryte pliki i foldery
  • Architekt

jak jest ukryty to go nie znajdziesz ^^ :P
  • Wojtek

Raczej o to właśnie chodzi w ukrywaniu; )

Windows XP ... Ninja version; )
  • Anonim

;)
    dzieki ,ale niestety plik jest nadal nie widoczny .
    nie wiem jak to dziala; )
  • .:: Akashia ::.

jesli pamietasz nazwe folderu i miejsce gdzie to wystarczy wpisac bezposrednio adres w okienku adresu..
  • Konrado

Przy wyszukiwaniu należy zaznaczyć przeszukiwanie ukrytych i systemowych. Metoda podana wcześniej też jest prawidłowa
  • Anonim

trole !!!!
  • B, A double R and T

>Misiek napisał
    >trole !!!!

Powiedzial chlopiec w rozowej koszulce z postawionym kolnierzykiem, blekitnym sweterku i japonkach jak dziewczynka hahahaha
  • Anonim

nie widzę związku z trolami
  • B, A double R and T

>Misiek napisał
    >nie widzę związku z trolami

Tak jak nie widze zwiazku miedzy twoim wygladem a statusem w gronie "mezczyzna" bo to jak pokazywac dupe szympansa i mowic ze to jest owieczka... chyba eiti pw ma swoje gronko rozowych koszulek ?
  • bartek

a ja mam nastepujące pytanie, nie ma ktoryś z kolegów przejściówki 6 pin do 8 pin - chodzi o podpięcie karty pod pci express. Ewentualnie może wiecie gdzie takie cos nabyc?
  • Anonim

Na Allegro za grosze albo na giełdzie komputerowej na Batorego weekendami rano.