Narty & deski [6584]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • peplaczanka

od dwóch lat jeździłam do Austrii (Flachau) fajnie bo w grupce znajomych zawsze raźnie.......a w tym roku w tym samym składziku do Włoch ; D
  • Iw

Ja na Słowację jeżdżę od kilku lat, w tym roku tak samo tylko w inne miejsce.
  • Anonim

Ja sie zakochalam w Białce...:) i na ferie jade:) ale potem może włochy?
  • Anonim

Białka Tatrzańska, tj. Czarna Góra, ale do Białki będę dojeżdżać.
  • Anonim

Obóz we włoszech :).Już niedługo :D
  • o!

oj zdecydowanie Włochy i Austria.......trzeba troszke sie pobawic i poszaleć; )
  • JoAcha

Szklarska Poręba i Harrachov w drugiej połowie lutego. Mam nadzieję, że do tego czasu trochę śniegu przybędzie
  • *** MaTi ***

ja to jade do wloch narty mi sie znudzily wole deske
  • Anonim

na Słowację, narty kocham, ale tym razem deska :)
  • Ż'a

właśnie wrócilam z obozu w Zakopcu. Mieszkaliśmy w pensjonacie Józef na Harendzie. Stok jest dosyć fajny ale osobiście bardziej mi sie podobał stok w Bukowinie tatrzańskiej gdzie dojeżdżaliśmy Turnia i Zwyrltik. Bardzo fajnie było i ogólnie jestem zadowolona. Serdecznie polecam pensjonat. Wszystko na najwyższym poziomie. A co do stoków słyszałam też dużo pochwał o polanie szymoszkowej
  • moni♥

Słowacja.
    na narty i deske. :]
  • Anonim

hym do Wisly, ale raczej nie narty
    jezeli w programie beda chociaz raz to pewnie biegowe
  • królewna Pati

do szczyrku :)) ostatnio byłam w bukowinie tatrzanskiej i bylo fantastycznie, ale po drodze tez zaliczylam male ciche i zakopca. polecam. miałam ochote jechac do białki ale nie było juz miejsc :(( ale ostatecznie jest szczyrk i juz wiem ze bedzie super :)))
  • Paulina :)

(?do?)na Słowacje do T... cos tam; )
  • ..::Oleńka::..

Słowacja z nartami i deską
  • Iguś

Włochy,Czechy,Polska xD
  • Paulina :)

>ღPaulinAღ Forever;* napisała:
    >(?do?)na Słowacje do T... cos tam; )