-
peplaczanka
od dwóch lat jeździłam do Austrii (Flachau) fajnie bo w grupce znajomych zawsze raźnie.......a w tym roku w tym samym składziku do Włoch ; D -
Iw
Ja na Słowację jeżdżę od kilku lat, w tym roku tak samo tylko w inne miejsce. -
Anonim
Ja sie zakochalam w Białce...:) i na ferie jade:) ale potem może włochy? -
Anonim
-
-
Anonim
-
o!
oj zdecydowanie Włochy i Austria.......trzeba troszke sie pobawic i poszaleć; ) -
JoAcha
Szklarska Poręba i Harrachov w drugiej połowie lutego. Mam nadzieję, że do tego czasu trochę śniegu przybędzie -
*** MaTi ***
-
Anonim
-
Ż'a
właśnie wrócilam z obozu w Zakopcu. Mieszkaliśmy w pensjonacie Józef na Harendzie. Stok jest dosyć fajny ale osobiście bardziej mi sie podobał stok w Bukowinie tatrzańskiej gdzie dojeżdżaliśmy Turnia i Zwyrltik. Bardzo fajnie było i ogólnie jestem zadowolona. Serdecznie polecam pensjonat. Wszystko na najwyższym poziomie. A co do stoków słyszałam też dużo pochwał o polanie szymoszkowej -
moni♥
-
Anonim
hym do Wisly, ale raczej nie narty
jezeli w programie beda chociaz raz to pewnie biegowe -
królewna Pati
do szczyrku :)) ostatnio byłam w bukowinie tatrzanskiej i bylo fantastycznie, ale po drodze tez zaliczylam male ciche i zakopca. polecam. miałam ochote jechac do białki ale nie było juz miejsc :(( ale ostatecznie jest szczyrk i juz wiem ze bedzie super :))) -
Paulina :)
-
..::Oleńka::..
-
Iguś
-
Paulina :)
>ღPaulinAღ Forever;* napisała:
>(?do?)na Słowacje do T... cos tam; )
tzn. nie do cos na T... tylko do Zdiaru; ) -
Milenka Wasilewska
Oczywiście Bukowina Tatrzańska z biurem PATRONA, tanio i naprawde super, Polecam:D -
Jagoda Wiśniewska
My lecimy na Słowację do Popradu, zazwyczaj jeździliśmy w nasze Tatry ale tym razem zachęciły nas promocyjne pakiety pobytowe oraz to że u nas coraz ciaśniej a na Słowacji nie ma kolejek, trasy są szerokie, dobrze przygotowane a po nartach można się wymoczyć w ciepłych źródłach termalnych :)
dla chętnych info o pakietach pobytowych