NAJLEPSZE WIESNIACKIE TEKSTY! [5535]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • L2

Ja najlepsze teksty uslyszalem w szkole np: "Musze (PSEWI lub KOTEWI) jesc dac".
  • grabcio

a ja najlepsze to znam z filmów. Np:
    - "trzeba skrobać, bo zamarznięte";
    - "o kurwa, a ja pierdolę";
    To tylko "dzień Świra". A filmy Bareji czy Machulskiego są kopalnią tekstów.
  • L2

No klasyki Polskie."Nie wydaje mnie sie" do tego tekstu to chyba nawet nie trzeba tytulu podawac bo chyba kazdy wie! Albo jeszcze kiedys w szkole uslyszalem ze krowom trza paszy zadac!Pozdro!
  • Madlen

To ja też mam (usłyszałam, powiedziała) kilka tekstów:

"nie wylwać okno za wodę" (szkoła-historia)
    "usto mnie boli" (moje)
    "trenuję rzucanie kredą od 10 lat "szkoła-fizyka)
    "pije bo nie mam na picie ochoty" (imprezka-znajomy)

jak cos jeszcze wpadnie mi do ucha lub sobie coś przypomnę to napiszę. Pozdro
  • Majka

moj faworyt to 'ja nie rozumie' :D
    pozatym ostatnio kolezanka moje teksty niektore wsadza sobie na opis an gg. ale o tym kiedy indziej, hahah

wogole strasznie lubie jak ktos mowi np. cyrkel ekerka synus kosynus itp
    albo na odwrot - mąkie bułkie miskie
    wtedy wszystko lepiej brzmi. hahahh
  • L2

No to jest polewkowe np. BEDZIE<IDZIEM lub IDOM,ZROBILIM,WZIELIM.Albo pytasz gdzie clopaki? i slyszysz odpowiedz A ŁONE TAM POD SKLEPEM STOJOM.BUUUUAAAAHAHAHA!
  • !

Mie to siem tak cus wydaje ze se ze mnie polewkie robita; )
  • Majka

babka od polskiego moja:
    ido, robio, mowio, itp :D
  • Majka

hahahah jeszcze mi sie cos pieknego przypomailo, ksiegowa moje matki mowi nie certyfikat a CENTRYIFKAT
    mistrzostwo:P
  • Anonim

A ja słyszałam ostatnio jak ktoś mówił: "Senatorium", "Asencja", itp.

No i mój ulubiony tekst "Nie chcem ale muszem"-Lecha Wałesy
  • Ewa

weteryniarz i psychiolog
  • L2