MSBiS [732]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Is it Daylight?

Cześć wszystkim!
    Co prawda dopiero się uczę fachu barmańskiego (za mną pierwszy tydzień kursu ^_^), ale już nurtuje mnie sprawa pracy poza sezonem wakacyjnym.

Los chciał, że studiuję dziennie i zastanawia mnie, czy możliwe jest pogodzenie pracy z nauką (a konkretnie, jaki jest wymiar godzin pracy barmana - słyszałem pogłoski, że to raptem 4 dni w tygodniu).

Czy jest ktoś na tym gronie, kto ogarnia obie te rzeczy jednocześnie ?

Pozdrawiam Serdecznie :-)
  • AIN'T MY BITCH

Pewnie, że tak! znam kilka osób które studiują na dziennych i barmanują, jednak nie są one na pierwszym roku. Uważam, że pierwszy rok jest najważniejszy i musisz sie do niego przyłożyć i praca będzie możliwa wyłącznie w weekendy, ale kolejne lata najprawdopodobniej będą przemijały pod znakiem większego luzu więc będziesz pewnie mógł rozlewać w normalne dni tygodnia :D

spoko ja tez sie troszkę nad tym zastanawiałem bo jestem w tej samej sytuacji :P (oprócz tego że kurs mam juz od roku :P)
  • Is it Daylight?

Nie no pierwszy rok już za mną :P (Na horyzoncie już trzeci :P)

Mam o tyle porąbaną sytuację, że jestem na studiach międzywydziałowych - a jak to bywa na takim tworze - w niektóre dni mam zajęcia od 8:00-16:00 a czasami od 8:00 - 20:00 (w środku 2-3h przerwy "okienka") albo od 11:00-17:00 .... więc ciężko by mi było ustawiać się na pracę przez cały tydzień.

Myślałem ,że historia o 4d/7d jest prawdziwa ^_^ - wtedy bym sobie dostosował wszystko do planu zajęć i jazda :-)
  • AIN'T MY BITCH

jasne musisz tylko wszystko sobie ułożyć i pogadać z bar menagerem o tym, jeśli będziesz dobrym w tym co robisz (za co trzymam kcuiki) ty menager powinien się zgodzić na rózne godziny pracy pozdrawiam!
  • Anonim