-
żurovikoo.
Zakładam ten temat, gdyż szczerze mówiąć zbyt często spotykam się na stronkach o fotomodelingu itp. z pytaniami CZY JA SIE NADAJE? DORADZCIE.
Jest jedna rada: ślijcie zgłoszenia do różnych agencji dziewczyny. Także w tym temacie umieszczajmy adresy, maile różnych agencji. Moze wtedy inne stronki zmiejsza sie o pytanie CO UWAZACIE NA MOJ TEMAT i tutaj dziewczyny sięgną po wazne informacje. :) Pozdrawiam bardzo cieplutko. :D:D:D:D
-
ONLY FACEBOOK!
-
żurovikoo.
-
słoneczko:))))
-
-
żurovikoo.
-
anka ღ .
mi też się podoba; )) a jako że jestem 'początkująca' to chętnie posłucham; ] -
Pati
-
żurovikoo.
Pewnie, że tak. Nie wiem nawet po co tu sie "narzucać" że niby zle napisalam. :|| No ale dobra - pozostawie to bez komentarza.
-
żurovikoo.
No to zaczynamy juz tak na powaznie, a wiec:
Agencja Avant Management
TUTAJ WPEŁNIAMY ZGŁOSZENIE:
http://www.avantmodels.pl/index.php...
Mogę dodac, ze szanse w tej agencji maja dziewczyny od 174 cm wzrostu.
Kto dalej? :D
-
Asia
>Czarna napisała:
>**"Ksiezniczkom"; /;/
>
> chyba ksiezniczkĄ
hahahah :D "; /; / " jaki bulwers w ogole ^^ :D -
żurovikoo.
-
Gonia
>Czarna napisała:
>**"Ksiezniczkom"; /;/
>
> chyba ksiezniczkĄ
smiech na sali -
Joachim ~ Nadzmysłowy Zmysłowiec
-
żurovikoo.
-
Joachim ~ Nadzmysłowy Zmysłowiec
>>< ŻURCIO >< napisała:
>Pomagajmy sobie wzajemnie. :) :*
Okej :*
; )) -
pari
celownik liczby mnogiej ... zawsze koncowka - om na koncu...
zenada... -
żurovikoo.
Dokładnie. Ale mi juz nawet nie chodzi , ze takiego byka walnela. Tylko, że malo wie najwyrazniej na temta gramatki a sie przyslowiowo "rzuca". :P -
pari
-
Anonim
>pari napisała:
>wracajac do tematu ...
>
>nadaje sie czy nie ?? hehe
:) charakterystyczna buzia, mysle, ze napewno ktoras agencja bedzie zainteresowana, pod warunkiem ze wzrost i wymiary są ok. ale ja niestety nie znam kryteriów oceny, zeby można było opierać sie na moim zdaniu. poza tym rozne agencje szukają różnych typów urody i zwracają uwagę na różne cechy..