Medycyna [3500]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • مآرآك

j.w. proponuję Irlandię/Wielką Brytanię...
  • Siwy

To oczywiście zależy od wielu czynników.
    Pierwszy to język.
    Dochodzą jeszcze ewentualne możliwości specjalizacji, oraz , oczywiście warunki pracy i płace.

Też o Irlandii myślę oraz UK. No, ale może uda się ułożyć wszystko tutaj.
  • Pchła Szachrajka

A kto coś wie o Szwajcarii ?
  • Anonim

protsi wie calkiem sporo.
  • Siwy

>Pchła Szachrajka napisała:
    >A kto coś wie o Szwajcarii ?

Lubie ich zegarki i sery. :)
  • Pchła Szachrajka

Mi bardziej chodziło pod kątem medycznym (: Albo nawet medyczno - imżynierskim.
  • Anonim

>Pchła Szachrajka napisała:
    >A kto coś wie o Szwajcarii ?
    >one way J. napisał
    >protsi wie calkiem sporo.

Ano, wiem :) Mieszkam w Szwajcarii, w części niemieckojęzycznej już prawie 5 lat, gdzie studiuję medycynę (właśnie kończy się mój 4 semestr).

Co chciałabyś wiedzieć? Może będę w stanie jakoś pomóc...

• merowing

Jakiś czas temu zastanawiałem się też nad Szwajcarią. (w sumie to nadal biorę ten kraj pod uwagę oprócz USA) Z racji niemieckiego obywatelstwa wchodzi dla mnie tylko część niemieckojęzyczna w rachubę.

Plus: Nostryfikacja jest po zdanym LEPie formalnością. Trochę gorzej z pozwoleniem o pracę. Porządek pod każdym względem.

Minus: Mały kraj, mało etatów. Duża konkurencja ze strony preferowanych przez Szwajcarów Niemców. Państwo policyjne.

Więcej pewnie Protsi powie.
  • Anonim

A USA nie jest policyjne?
  • Pchła Szachrajka

>Ano, wiem :) Mieszkam w Szwajcarii, w części
    >niemieckojęzycznej już prawie 5 lat, gdzie studiuję
    >medycynę (właśnie kończy się mój 4 semestr).
    >
    >Co chciałabyś wiedzieć? Może będę w stanie jakoś
    >pomóc...
    >