- 1
- 2
-
@..Aś..@
Witam. Nie widziałam jeszcze tu takiego tematu. No wiec... Wybiera się ktoś może na tę uczelnie?
Ktoś już studiował na tej uczelni i mógłby się wypowiedzieć na temat tej uczelni? Czy trudno sie dostać? Jaka jest atmosfera i czy fajnie tam studiować? Będę bardzo wdzięczna za jakieś informacje;) Pozdrawiam!;] -
Anonim
znam kilka osób które tam studiują, i powiem szczerze , że dostaje się praktycznie każdy. Szukają osób do zapełnienia miejsc. a atmosfera miła, nie cisną podobno tak jak na innych państwowych uczelniach :-)
Ale to opinie 3 osób które znam i tam studiują już 3 rok; ) -
wojtek.
ja znam jedną dziewczynę, która tam studiuję i jest zadowolona. Jej opinia jest podobna do tej, którą przedstawiła moja przedmówczyni. -
Anonim
-
-
@..Aś..@
Jaaa; ] ale nie wiem czy zostanę bo dostałam się też na inną uczelnie na dwa różne kierunki i nie wiem na który się zdecydować..Może zacznę dwa kierunki równocześnie i się okaże który dla mnie lepszy;P; ] -
Anonim
a tutaj na jaki kierunek się dostałaś? ; )
ja się dostałam na pedagogikę szkolną i opiekuńczą i.. nigdzie stąd się nie ruszam ; ] -
@..Aś..@
Na chacie jestem na pracy socjalnej; ] a na innej uczelni na pedagogice specjalnej. I nie wiem na który się zdecydować,oba są dla mnie ciekawe a tak w ciemno rezygnować to szkoda,wiec teraz muszę się zorientować czy uczelnie obie nie będą miały nic przeciwko mojemu "rozdwojeniu";]
P.S
Czy jak dziś było ogłoszenie list tam w szkole to trzeba było podejść do nich i się jakoś potwierdzić czy nie? -
Anonim
-
Anonim
czy rektorem tez jest ksiadz??
sorry ze sie wtracam..dostalam sie na PAT = Papieska Akademia Teologiczna w Krakowie.
dziennikarstwo.
zrezygnowalam. spojrzcie najpierw w program studiow a potem sie decydujecie.
atmosfera super..uczelnia w centrum starego miasta przy franciszkanskiej...studenci zadowloeni...
ale program??
wstepo dio teologi..
historia kosciola..