Magiczne miejsca [1691]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • joana f

Studiuję turystykę, interesuje sie krajoznawstwem...jeśli ktos ma podobne zainteresowania...a mniemam iż w tym gronie jest ktos taki....to podzieli sie tutaj informacjami o magicznych miejscach w naszym krajuu...zapraszam...
  • zegnam!

hhhmmm ja rowniez studiuje turystyke.... magiczne miejsca w polsce??? hhhmmm... napewno kaszuby.... zakopane (niektore miejsca) i oczywiscie pomorze w ktorym jestem zakochany do szalenstwa
  • Anonim

sudety
  • joana f

no tak Sudety. pomorze...piszcie konkretniej...jakie miejsca dokładnie...Byliscie kiedyś w "Kamiennych Kregach" w Odrach??
    Bardzo dziwne miejsce...polecam...jak ktos chce dowiedzieć sie czegoś wiecej...zapraszam
  • AniaD

po stokroć Tatry! każda trasa w Tatrach jest magiczna.
    polecam też Zawoję i okoliczne pagórki:-)
  • Anonim

W Tatrach.. Polecam Kozi Wierch :)
  • Anonim

A w Polsce, ale nie w Tatrach, polecam nocny spacer po Wrocławiu ( Ostrów Tumski... ) , przejażdżę tramwajem w Gdańsku, spacer- maraton wokół warszwskiej Cytadeli i po ulicach oficerskiego Żoliborza, urokliwy Kazimierz, wyspę Wolin, zamek w Gniewie w czasie turnieju, pub Drukarnię w Warszawie na Noakowskiego (jest caipirinha), wydmy koło Łeby w jakis szczęśliwy dzień, jak nie będzie tam mnóstwa ludzi, jesień w Bieszczadach, park w Nieborowie, robotniczy Żyrardów, aleję grabową w Krasnem, i oczywiście najpiękniejsze Gawary:)

.. Polska jest magiczna :)
  • Anonim

Dodam jeszcze Park narodowy w zwierzyńcu. Kaszuby chyba były wymieniane...
    Kużnica...miasteczko w najwęższym miejscu na Helu.
    Kwatera sztab dowodzenia III Rzeszy koło Węgorzewa...dobrze zachowane bunkry...Wilczy Szaniec przy niej nic wielkiego.