-
-
edys
Witam wszystkich maturzystów.
Jestem studentka PW i chetnie udzielę korepetycji z chemii, matematyki i polskiego-również moge pomóc w przygotowaniach do matury ustnej z tego przedmiotu. Zajęcia moga być indywidualne, jak i grupowe. Cena jest do negocjacji. chętnych zapraszam.
-
kumaj.pl
KuMaJ- edukacja ponadgimnazjalna- zaprasza na kursy przygotowawcze do matury 2009 lub dwuletnie kursy do matury 2010 z:
- języka polskiego
- matematyki
- geografii
- historii
- biologii
- chemii
Prowadzący zajęcia to wysokiej klasy specjaliści w swoich dziedzinach. Są wśród nas nauczyciele dyplomowani, mianowani, egzaminatorzy, szkolący egzaminatorów.
Atrakcyjne ceny!
Kontakt:
http://www.kumaj.pl
kursy.kumaj@gmail.com -
Leniushka
studentka prawa i psychologii na UW udziele korepetycji z biologii i języka rosyjskiego.
25 zl lub 30 z dojazdem (45 minut)
kontakt 506-348-992 lub grono
Lena -
-
Martinezzzz
Student III roku Politechniki Warszawskiej
oraz absolwent XIII LO; )
udzieli korepetycji z MATEMATYKI z zakresu:
- gimnazjum
- liceum
- materiał SZKOŁY WYŻSZEJ
m.in.: funkcja liniowa, kwadratowa, wielomianowa, wykładnicza, logarytmiczna, granice funkcji, badanie przebiegu zmienności funkcji,
obliczanie pochodnych, logarytmy, całki, macierze, trygonometria, ciągi i inne
PRZYGOTOWANIE I POWTÓRZENIE DO
MATURY PODSTAWOWEJ I ROZSZERZONEJ
POWTÓRZENIE DO POPRAWEK
miła luźna atmosfera sprzyjająca lepszemu zrozumieniu materiału :)
4-letnie doświadczenie w udzielaniu korepetycji
dojazd do ucznia bądź u mnie w domu
(mieszkam na Targówku ale dojadę wszędzie w Warszawie)
gwarancją posiadanej wiedzy niech będzie stara matura poziomu rozszerzonego zarówno pisemna jak i ustna zdana na ocenę bardzo dobrą.
P.S. Można zostawiać wiadomości i zapytania na Gadu Gadu bądź sms-em -
- NA PEWNO ODPISZĘ :)
Na GG jestem często "niewidoczny"; )
GG: 2778642
TEL: 50 70 50 638
35za pełną godzinę zegarową
Dwie osoby - 50zł za pełną godzinę zegarową
-