TRZYNASTKA - XIII LO w Warszawie [1772]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Tonnek

...
  • edys

Witam wszystkich maturzystów.
    Jestem studentka PW i chetnie udzielę korepetycji z chemii, matematyki i polskiego-również moge pomóc w przygotowaniach do matury ustnej z tego przedmiotu. Zajęcia moga być indywidualne, jak i grupowe. Cena jest do negocjacji. chętnych zapraszam.
  • kumaj.pl

KuMaJ- edukacja ponadgimnazjalna- zaprasza na kursy przygotowawcze do matury 2009 lub dwuletnie kursy do matury 2010 z:

- języka polskiego
    - matematyki
    - geografii
    - historii
    - biologii
    - chemii

Prowadzący zajęcia to wysokiej klasy specjaliści w swoich dziedzinach. Są wśród nas nauczyciele dyplomowani, mianowani, egzaminatorzy, szkolący egzaminatorów.
    Atrakcyjne ceny!

Kontakt:
    http://www.kumaj.pl
    kursy.kumaj@gmail.com
  • Leniushka

studentka prawa i psychologii na UW udziele korepetycji z biologii i języka rosyjskiego.

25 zl lub 30 z dojazdem (45 minut)

kontakt 506-348-992 lub grono

Lena
  • Martinezzzz

Student III roku Politechniki Warszawskiej

oraz absolwent XIII LO; )

udzieli korepetycji z MATEMATYKI z zakresu:

- gimnazjum
    - liceum
    - materiał SZKOŁY WYŻSZEJ

m.in.: funkcja liniowa, kwadratowa, wielomianowa, wykładnicza, logarytmiczna, granice funkcji, badanie przebiegu zmienności funkcji,
    obliczanie pochodnych, logarytmy, całki, macierze, trygonometria, ciągi i inne

PRZYGOTOWANIE I POWTÓRZENIE DO
    MATURY PODSTAWOWEJ I ROZSZERZONEJ

POWTÓRZENIE DO POPRAWEK

miła luźna atmosfera sprzyjająca lepszemu zrozumieniu materiału :)

4-letnie doświadczenie w udzielaniu korepetycji

dojazd do ucznia bądź u mnie w domu
    (mieszkam na Targówku ale dojadę wszędzie w Warszawie)

gwarancją posiadanej wiedzy niech będzie stara matura poziomu rozszerzonego zarówno pisemna jak i ustna zdana na ocenę bardzo dobrą.