Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Milena Siemienowicz

Poszukuje pracy przy koniach mam 17 lat 4 - letnie doświadczenie pracowałam już z końmi nie zajeżdżonymi prowadziłam jazdy konne praca na terenie warmińsko mazurskim.
  • Agata

Witam! Szukam pracy przy koniach na wakacje 2012.
    Pracowałam już w niejednej stajni wypełniając wiele obowiązków stajennych, przy koniach sportowych i rekreacyjnych, którymi się opiekowałam i jeździłam, kąpałam, lonżowałam, czyściłam itd. Udzielałam lekcji lonżowania dzieciom i dorosłym (instruktorzy i podopieczni byli bardzo zadowoleni), oprowadzałam dzieci, brałam udział w festynach oraz uczestniczyłam w hipoterapii z dziećmi niepełnosprawnymi. Prowadziłam jazdy na maneżu (* m.in. przygotowanie do odznak) oraz w terenie. Na początku wakacji kończę 18 lat, jestem ze śląska ale interesuje mnie praca również w innych częściach Polski. Jeżdżę konno od 10 lat – posiadam srebrną odznakę PZJ, znam podstawy naturalsu. Opieka nad końmi sprawia mi wielką satysfakcję i radość! Szybko się uczę, bardzo zależy mi na zdobyciu większego doświadczenia ponieważ swoją przyszłość chciałabym wiązać z hippiką, a w przyszłym roku planuje zrobić instruktora jeździectwa PZJ. Chętnie podejmę pracę w stajni kameralnej/ prywatnej jak w dużym ośrodku jeździeckim.

Proszę o kontakt na maila: agawie20431@interia.pl
    lub tel: 511007837
  • Galopem przez życie!!; ***

Cześć; )