-
olala オ ラ ラ
witam,
chciałam tylko zapytać kto prowadzi kurs języka fińskiego? ciekawi mnie to, bo studiuję filologię fińską, a jestem na UW pierwszym rocznikiem i chciałam wiedzieć któż zacz ten prowadzący :) -
kursy.jezykowe
-
olala オ ラ ラ
UuuUUuuuu :) najs. A mimo wszystko mogę poznać nazwisko? Bo fiński świat w Warszawie jest bardzo mały; ) -
kursy.jezykowe
niestety tajemnica zawodowa, zapisz się na kurs albo chociaż przyjdź na zajęcia. -
-
olala オ ラ ラ
na kurs to może się nie zapiszę, bo ja na B2 jestem :P ale zajrzeć zajrzę :) -
-
Anonim
Jestem bardzo zainteresowana kursem wakacyjnym fińskiego. Kiedy on startuje i do kiedy trzeba się zapisać? Na stronie widziałam dwie daty 1.07 i 1.08, czy jest to "od - do" czy początki poszczególnych "tur" rozpoczęcia kursu?
pozdr :) -
kursy.jezykowe
-
Anonim
ok, thanks :]
juz sie zapisalam przez strone, i teraz czekam na tego maila potwierdzajacego :o
aha, pisze sie na lipiec :] -
sunny yunny
chciałam zapytać czy w ramach tego kursu organizowane są jakieś wyjazdy językowe do Finlandii? albo coś w tym rodzaju... -
Anonim
czy zebrala sie grupa na sierpien i kurs wystartuje?
ilu jest chetnych na chwile obecna??
-
Z
-
Anonim
-
milena
zapisalam sie na najblizszy kurs zaczynajacy sie 5.10 br. jeszcze jacys chetni?:D -
milena
Brakuje nam min 2 osob zeby zebrac grupe z finskiego? zglaszajcie sie!
Witam wszystkich bardzo serdecznie na naszym gronie. Znajdziecie tutaj informacje odnośnie naszych ...
Katedra Językowa
- Nowowiejska 20
- 00-653, Warszawa, www.katedra.edu.pl
- 608 384 274 , kursy.jezykowe@o2.pl