Java [1242]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • d'plus

Fajna dyskusja się wywiązała w jednym z poprzednich tematów, więc chciałbym ją pociągnąć tu.
    Jakie są możliwości pracy za granicą dla programistów Javy, zarobki, opinie, preferencje i zdolności .. :)

A wogóle to łatwiej za granicą niż w Polsce?:)

ps. osobiście nie jestem jeszcze programistą Javy, narazie leży książka Thinking.. a w sierpniu jadę na szkolenie programowania w Javie do Oracle pl ,ale powoli się rozglądam za migracją...:)
  • Anonim

od zajebania, szczegolnie w sektorze bankowym [mowie o UK]. najczesciej chca jednak conajmniej 2 lat doswiadczenia.
  • Adept

2 lata to bardzo dużo.. przynajmniej jak dla mnie - studenta.

A jak się kształtują zarobki??

liczę tez na pocięgnięcie dyskusji o krajach skandynawskich :)
  • d'plus

a jakie są zadania na takim stanowisku? nie mam za bardzo wizji :/
  • Maciek Makowski

>A jak się kształtują zarobki??

W bankach w Londynie sa w przedziale £30k - £100k za rok, zaleznie od doswiadczenia, umiejetnosci technicznych i wiedzy biznesowej. Gorne ograniczenie nie dotyczy tzw. quant-developerow (specow od matematyki finansowej, metod numerycznych i C++).
  • Anonim

to i ja dorzuce pytanka...

1. jakie kwalfikacje sa wymagane:
    - czy musem jest posiadanie wyzszego wyksztalcenia (czy przyjmowani do pracy sa studenci)
    - czy samo 2letnie doswiadczenie (bez ukonczonych studiow - po 1 roku) + certyfikaty wystarcza do ogarniecia jakiejs sensownie platnej (> £ 40k) pracy?
    - czy potrzebne sa jakies certyfikaty jezykowe? jaki poziom jezyka jest wymagany? (jestem na poziomie cae - gdzies tak na c, moze b; wystarczajaco?)

2. jakie sa zadania w pracy programisty javy w sektorze bankowym?