-
d'plus
Fajna dyskusja się wywiązała w jednym z poprzednich tematów, więc chciałbym ją pociągnąć tu.
Jakie są możliwości pracy za granicą dla programistów Javy, zarobki, opinie, preferencje i zdolności .. :)
A wogóle to łatwiej za granicą niż w Polsce?:)
ps. osobiście nie jestem jeszcze programistą Javy, narazie leży książka Thinking.. a w sierpniu jadę na szkolenie programowania w Javie do Oracle pl ,ale powoli się rozglądam za migracją...:) -
Anonim
od zajebania, szczegolnie w sektorze bankowym [mowie o UK]. najczesciej chca jednak conajmniej 2 lat doswiadczenia. -
Adept
2 lata to bardzo dużo.. przynajmniej jak dla mnie - studenta.
A jak się kształtują zarobki??
liczę tez na pocięgnięcie dyskusji o krajach skandynawskich :) -
d'plus
-
-
Maciek Makowski
>A jak się kształtują zarobki??
W bankach w Londynie sa w przedziale £30k - £100k za rok, zaleznie od doswiadczenia, umiejetnosci technicznych i wiedzy biznesowej. Gorne ograniczenie nie dotyczy tzw. quant-developerow (specow od matematyki finansowej, metod numerycznych i C++).
-
Anonim
to i ja dorzuce pytanka...
1. jakie kwalfikacje sa wymagane:
- czy musem jest posiadanie wyzszego wyksztalcenia (czy przyjmowani do pracy sa studenci)
- czy samo 2letnie doswiadczenie (bez ukonczonych studiow - po 1 roku) + certyfikaty wystarcza do ogarniecia jakiejs sensownie platnej (> £ 40k) pracy?
- czy potrzebne sa jakies certyfikaty jezykowe? jaki poziom jezyka jest wymagany? (jestem na poziomie cae - gdzies tak na c, moze b; wystarczajaco?)
2. jakie sa zadania w pracy programisty javy w sektorze bankowym?
bo poki co pracuje nad tworzeniem platformy do kreowania aktywnych aplikacji prawniczych i jakiestam serwerowe aplikacje (no i aplikacje na urzadzenia przenosne) a jestem dosc zainteresowany zmiana branzy i ogolnie kraju. (dopoki rzadza tu kaczory nic dobrego dziac sie nie bedzie. trzeba wiac, poki mozna... kiedys oczywiscie tu wroce. kiedys)
3. a jak sie maja programisci javy na urzadzenia mobilne?
- przykladowe kwoty...