-
Anonim
No spodziewałem się, że tak szybko sprawdzą te testy, ale przynajmniej szybciej wiem, że mam się już przygotowywać do drugiego etapu. A wam jak poszło? -
nie ma mnie dla nikogo
-
dogorynogami
-
Kacha
ja tez..
bardzo sie zdziwilam ze tak szybko rekrutacja, a formularze takie nie szczegolowe..
juz w piatek egzamin.. -
-
マイケル
-
dogorynogami
w piątek egzamin ? nieee, do piątku można wysyłać formularze, w poniedziałek egzamin w ambasadzie ! :) no właśnie też mnie zdziwiło, że TAKIE te podania teraz i do tego na maila się wysyła. Dziwne ...; o
a wymiana jest jedna na wakacjach a druga od sierpnia do stycznia -
マイケル
-
Kacha
-
Asia
-
Raikohou terranova
cześć jestem uczniem gimnazjum. kończę drugą klasę... jestem ambitnym uczniem w przyszłości am zaplanowane dokłanie (z universytetem oraz testami) studia w USA. zanim wyjade na studia chciałbym jednak wyjechac tez w okresie licealnym (1 lub 2 klasa) na wymiane do japonii. slyszałęm że ten program jest dobry. mój angielski jest w zasadzie na poziomie fluent(umiem wyrażac dokładnier to co chce powiedziec). interesuje sie japonia, jej kulturą i językiem. ucze sie dorywkowo z internetu i z anime. i terazm mam pytanie. by distac sie na ten program treba znać japoński.. ale na jakim pozioie ma być ten japoński. podobno 4,3kyu. nie za bardzo wiem jaki to ja potrafie powiedziec dośc sporo zdań znam liczby od 1-99 znam połowe hiragany wiem że imiona zapisuje sie w kanatace itp. czy jest sens iiśc do liceum z językiem japońskim (ALO przy PJWSTK) czy lepiej uczyć sie z internetu i zapisał sie bym wtedy jeszcze na jakis kurs języka japońskiego. wolałbym jednak liceum z programem IB a niestety to nie ma takiego wiec obstaje za druga opcją -
Raikohou terranova
aha i najwazniejsze czy ten prgram w ogóle będzie aktywny roku 2012 lub 2013?:D -
マイケル
połowa hiragany i 'kanataca' to raczej za mało..jak chcesz sie uczyc japonskiego to sie zapisz na jakiś kurs.