-
Anonim
Witam;) Poszukuje pracy;) na czas czerwiec - wrzesień. Mogę pracować cały tydzień -
Kinguśkaa; *
Witam:)
Poszukuje pracy jako hostessa/promotorka.
Przyjmę zlecenia w Warszawie i po za nią ---> Wyszków.
Mam 17lat
Nie mam jeszcze doświadczenia w tego typu pracy, ale szybko się uczę.
Nie posiadam książeczki sanepidu, ale jest to do załatwienia.
Dyspozycyjność w weekendy.
I od 22 czerwca - wakacje.
O mnie:komunikatywna, łatwo nawiązuje kontakt, bezkonfliktowa, miła, uprzejma, zawsze uśmiechnieta:)
Języki obce:
j.angielski - w zakresie komunikatywnym podstawowym
Proszę o kontakt:
e-mail: kinga_tvn@interia.pl
gg: 2971477
lub wiadomość na priv
-
J O A N N A
Poszukuję zleceń jako hostessa na terenie Warszawy. Mam doświadczenie. Dyspozycyjna w okresie czerwiec-październik.
Języki obce: angielski i hiszpański na poziomie sredniozaawansowanym
Proszę o kontakt na email janekaras@gmail.com -
kinoteka
szukam pracy jako hostessa w Warszawie i okolicach.
proszę o kontakt na priv, bądź: olgamalenka@gmail.com -
-
Marysia
Witam!
Mam 16 lat i szukam pracy na wakacje w Warszawie i okolicach jako hostessa, kelnerka lub opiekunka do dzieci.Mogę też wyprowadzać psy.
Jestem:
-dyspozycyjna,
-miła ,otwarta łatwo nawiązuje kontakty,
-punktualna,
-odpowiedzialna,
-pracowita,
-kulturalna.
Proszę o kontakt na priv. lub misa13@vp.pl. -
Paulina
witam !
Nazywam się Paulina .Szukam pracy o charakterze hostessy .
Mam ukończone 18 lat .
Jestem miłą,otwarta i komunikatywna osoba. szybko się uczę .
augustynka@onet.pl
Czekam na propozycje .
-
Marteczka
skończone 17 lat. Warszawa. Brak książeczki sanepidowskiej. Dostępność na terenie Warszawy.
Jeżeli są dwa miejsca to mam również koleżankę preferencje takie jak ja; ) -
Anna Jaruszewska
Mam 23 lata. Jestem studentką i pilnie potrzebuję pracy. Nie posiadam książeczki sanepidu, ale jestem osobą otwartą i bardzo komunikatywną. Podejmę prace na terenie Łodzi i Zgierza. Pozdrawiam. -
Anonim
Witam szukam pracy jako hostessa gł TARGI (z doświadczeniem)