-
kasia.
ze swiata oczywiscie Kaligula i jego kon :DD
z Polski... hmmmm... mysle, ze wodzu Mieszko I byl dosc interesujacy -
Anonim
hmmm ja bym wybrala Valda Palownika-Dracule postac jak najbardziej kontrowersyjna :DD -
Anonim
To ja wpisuję Tomasza Czapskiego/ starosta knyszyński!/ cóż to za persona była! Mężczyzna moich najblizszych 6 miesięcy! I oczywiście bezkonkurencyjny ZYGMUNT AUGUST/ Wspaniały/ - Mężczyzna mego życia! -
Anonim
-
-
wiolka
-
Aś;]
-
świstak
proponuje Aleksandra (Ale. ale ale ale heheh kabaret ) Lisowskiego !
p.s. takie wyliczanki nie mają sensu heheh prawie każdy ma inne zdanie hahaha i o dziwo ma racje hahahahahahaahahahhahhaahhaha hehehehehehehe -
Sedes-fan
Bernard Law Montgomery....... dobry dowódca cieszący się szacunkiem żołnierzy.... ten numer z samochodem na pustyni..... stare, a niemcy się nabrali. Nie jestem studentem, ale historię kocham mimo iz nie posiadam takiej wiedzy jaką bym chciał. -
Bajbars
Hannibal Barkas - postać zarazem słynna która przeszła do legebdy dzięki swym wyczynom, a zarazem tak mało poznana. -
Dorotka
Kobiety
a Polska:
Bona
Jadwiga
Emilia Plater
Maria Konopnicka
Raheza
b Świat
Joanna Szalona
Izabela Kastylijska
Katarzyna królowa portugalii
Maria Antonina
Joanna Dark
Maryja
Katarzyna Wielka
Mężczyźni
a Polska
Mieszko I
Bolesław Wielki
Wojciech
Bolesław Śmiały
Władysław Warneńczyk- za pewną ballade którą o nim znam o tym jak "Jedzie jedzie król Władysław by poskromi Bisurmana"
Jan III
ks Józef Poniatowski
Jan Paweł II
B Świat
Jezus
Allach
Budda
Konfucjusz
Sokrates
Karol Wielki
Filip Piękny
Ferdynand Aragoński
Henryk VIII
Kolumb
Kartezjusz
Leonaro da Vinci
Iwan IV
Otton III
-
Tańcząca Z Wilkami
Napoleon I Bonaparte, i bitwy. Wszystkie, bez wyjątku, nawet te nie udane. To od dłuższego czasu mój ulubiony wódz. B. ciekawa postać, miał trudną młodość... Grand. -
Anonim
-
Szorstki
-
Tańcząca Z Wilkami