-
to ja
Mam dwa pytania do studentów z UW:
1. Jaki był próg w ostatniej rekrutacji i czy mam szanse z rozszerzoną hs na 88 % oraz podstawową historią na 80%
2. Jak napięty jest plan i czy wiele czasu trzeba poświęcić nauce na pierwszym roku. Po prostu czy można pogodzić hs z archeologią, którą studiuję. -
~Niemira~
ad 1.) raczej tak, ale oprócz hist i hs liczy się też polski
ad 2.) plany zajęć: http://www.ihs.uw.edu.pl/studia/sta...
czy dużo nauki? na pewno więcej niż na dziennikarstwie czy kulturoznawstwie, sesja zimowa na pierwszym roku to 5 egzaminów i dwie połówki, więc raczej hardcore, ale można wszystko ogarnąć.
Czy można pogodzić? Pewnie można. ^^ -
al la
zazdroszę takich wyników rybko...
Niemira, a ile miałeś punktów z matury z polskiego?
Czy ktoś jeszcze podzieli się informacją o swoich punktach? :) -
to ja
-
-
al la
nie przejmuj się, nikt nie ma niższego wyniku z polskiego niż ja; >
tak to jest, jak się za dużo książek przeczytało i dobitnie chciało się pochwalić tą wiedzą na szablonowym wypracowanku na maturze...; )
nie poprawiasz w tym roku? -
~Niemira~
święte słowa, święte słowa! ja tu o Proust'cie i Joyce'ie, a te egzaminatorki dalej żyją "Siłaczką"... dramat...
ale dzięki bogu moja matura z polskiego nic nie miała do progów na studia - kłania się Państwu Olimpiada Artystyczna. ^^ -
al la
ech, zazdroszcze. ja wypaliłam o teorii szklanych kul Leibnitza w kontekście samotności w Procesie Kafki, czy coś takiego i się, ekhym, no nie spodobało (pewnie w ogóle nie wiedziały o co cho z tym Leibnitzem, że może to o ciaska chodzi)
Jak jest na IHS UW, fajnie? :) (bo ja się dostanę w tym roku - taki pozytywny afirmator na przyszłość) -
to ja
>al la napisała:
>nie przejmuj się, nikt nie ma niższego wyniku z polskiego
>niż ja; >
>
>tak to jest, jak się za dużo książek przeczytało i
>dobitnie chciało się pochwalić tą wiedzą na szablonowym
>wypracowanku na maturze...; )
>nie poprawiasz w tym roku?