Greenpeace [776]

Zapisz się
  • 1
  • 2
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • counter221

Pochodzę ze wsi na wschodzie Polski a obecnie studiuję w Warszawie - czy wy ekolodzy w ogóle myślicie ?
    To przez was odnowiono populację bobrów - największych polskich szkodników. Bobry wyjadają ryby, ścinają drzewa, zalewają pola. Co robią pozytywnego? NIC. Myśliwi ich nie zabijają bo są pod ochroną, poza tym trudno je trafić.
    Wilki kolejny szkodnik - zabija dzikie zwierzęta, a co gorsza krowy i inne zwierzęta hodowlane. I to nie pojedyncze sztuki, a często połowę stada. Zabite krowy są niezjedzone, co pozwala sądzić, że zabijają dla zabawy. Są pod ochroną więc zabijać ich nie można. Od zabijania saren czy jeleni itd. a tym samym od kontroli ich populacji powinni być myśliwi (nie kłusownicy) a nie wilki.
    Przyroda jest dla ludzi, a szkodników typu bobry czy wilki nam nie potrzeba. A to przez was odnowiono ich populację i objęto ochroną.
  • Pistis

"Bobry wyjadają ryby", ponieważ stanowią ich naturalne pożywienie. Tak jak Ty zapewne jadasz parówki. Parówki produkowane są z m.in z krów, które : "zabija wilk". Czyli co, wychodzi na to, że jesteś szkodnikiem. "a szkodników (...) nam nie potrzeba"
    "Zabite krowy są niezjedzone, co pozwala sądzić, że zabijają dla zabawy" - no comments!!!!!!!!!!
  • counter221